Mivel az Opel a General Motors európai leányvállalata volt 1929 és 2017 között, ebben az időszakban nem igazán erőltették a márka Európán kívüli megjelenését. Ám úgy tűnik, ezen is változtatna a jelenlegi anyacég, a PSA csoport.
Most például Latin-Amerikában bukkan fel a márka, közelebbről Kolumbiában és Ecuadorban, ahol épp most indul az Opelek forgalmazása. Egyelőre négy modellt kezdenek forgalmazni, a Crossland X, a Grandland X, a Combo Cargo és a Vivaro alkotja az induló kínálatot, de később állítólag érkezik a Corsa is.
Az Opel már eddig is viszonylag jó tempóban bővítette export-piacait: 2017 ősze óta Dél-Afrikában, Tunéziában, Libanonban, Marokkóban, Ukrajnában, Oroszországban és Izraelben is felbukkant a márka. Ám ez még messze nem minden: 2022-ig összesen húsz országban vezetik be az Opel márkát, ha minden a tervek szerint halad, és a cég bevételeinek mintegy 10%-át várják Európán kívülről az évtized közepére.