A Karma a Fisker csődje után, a cég maradékai köré szerveződött új cég. Karma Revero néven kínálják az egykori Fisker Karma egy változatát, de most mutattak egy olyan félkész platformot is, amely csak a műszaki alapokat tartalmazza.
A cég szerint az E-Flex kifejezetten sokoldalú: építhető rá tisztán elektromos és hatótávnövelős konnektoros hibrid is, összesen 22 változat lehetséges. A képek alapján azonban nincs másról szó, mint hogy a Revero műszaki megoldásait egy szögvasakból hegesztett, félig-meddig önhordó vázba építették.
A manapság tipikusnak számító megoldástól eltérően az E-Flexben nem a padló teljes szélességében helyezték el az akkumulátorcsomagot egy viszonylag vékony rétegben, hanem középen, egy keskeny, de viszonylag magas dobozban. Így kifejezetten alacsony üléshelyzetű, sportos modell is kialakítható, viszont öt- vagy hatszemélyes elrendezés nagyon nehezen képzelhető el.
A Karmánál abban bíznak, hogy más autógyártók látnak majd fantáziát a kész megoldásban, és a fejlesztési költségek csökkentése érdekében megvásárolják tőlük a gyártási jogokat. Mindez jól hangzik, de egyáltalán nem egyértelmű, hogy mennyire lesz sikeres. Több cég is próbálkozik ilyesmivel, köztük például a VW csoport is, amely a jóval komolyabbnak tűnő MEB platformot kínálja külső partnereknek – és ami azt illeti, náluk sem látszik, hogy egymást taposnák az érdeklődők.