Meglepően ügyes volt a Polestar 1 Nürburgringen
A Polestar a Volvo sportdivíziójaként kezdte, de 2018-ban bemutatták önálló modelljüket, a Polestar 1-et. Az S90-es Volvo alapjaira építkeztek, de kicsit rövidebbre húzták azt, kupé formát választottak és a hajtást is kicsit mérgesebbre alakították. Ez a modell valójában egy Grand Tourer, de egy videós, Misha Caroudin szerint azoknál sokkal élvezetesebb vezetni.
Az autó önsúlya 2,3 tonna, ami rengeteg, ezért komoly erőforrásra volt szükség. A Volvókból jól ismert kétliteres, négyhengeres motort nem csak egy turbó, de egy kompresszor is tölti, így önmagában 326 lóerő leadására képes. Ehhez hozzájön még a váltóba, illetve a hátra elhelyezett villanymotorok ereje, így a rendszer összteljesítménye közel 620 lóerő és 1000 Nm nyomaték. A villanymotorokat egy 34 kWh-s akkumulátor csomag eteti, bár mint kiderült, a Polestar 1 nem gazdálkodik olyan jól az energiával.
Chaorudin felvitte a Polestar 1-et a Nürburgringre és az első kilométereken csak meglepődve dadogott. Az autó a súlyához képest meglepően kezes és félelmetesen meglendül a hatalmas test a villanymotorok hirtelen nyomatékának köszönhetően. A vezetési élményt tovább segíti a számítógép vezérelt zárható differenciálmű és az állítható Öhlins felfüggesztés.