Az MC20 bemutatása kapcsán beszéltek a Maseratival kapcsolatos további tervekről, amelyek között üzleti szempontból egyértelműen a kisebb terepjáró bemutatása a legfontosabb.
A cégvezetés arra számít, hogy a márka eladásainak mintegy 70%-át adják a terepjáró-jellegű modellek 2025-re, és mivel a nagyobb Levante messze nem hozta a tőle elvárt számokat, a jóslatot nyilván a Grecale nevű, bő egy számmal kisebb típusra építik.
A konkrétumok itt nagyjából véget is érnek a típussal kapcsolatban, bár a Maserati terméktervezésért felelős igazgatója, Francesco Tonon szerényen elmondta, hogy a kategória legcélszerűbb modelljét készítik éppen, piacvezető formatervvel, dinamikával és menettulajdonságokkal.
A Stelvio alapú, de a Maserati saját motorjaival kínált modell – ez valószínűleg a Nettuno V6-os visszafogottabb teljesítményű változatait jelenti majd – 2021-ben várható, de később ebből is lesz elektromos változat, akár az MC20-asból. A Maserati további terveiről annyit tudunk, hogy szerepel bennük egy új orrmotoros sportkocsi, illetve a Levante és a Quattroporte következő generációi. Ugyanakkor úgy néz ki, a kisebbik szedán, a Ghibli utódlása egyáltalán nem vehető biztosra.