Korábban csupán vázlatokat mutattak a készülő tereplimóról, amelyet az Aznom nevű olasz karosszériaépítő vállalkozás készít Ram 1500 alapokra, most azonban már a kész autóról közöltek képeket és adatokat.
A Palladium tulajdonképpen korábbi termékük, az Atulux koncepcióját fejleszti tovább, annyi eltéréssel, hogy itt láthatóan igyekeztek teljesen elfedni a Ram pickup alapokat. Az autó arányain azért így is látszik a platós előélet, a két-két oldalajtó ugyanis épp ott van, ahol a hosszú kabinos Ram-en, hátrébb pedig egy, az első rész jobbára egyenes vonalaitól eléggé elütő, lágyan ereszkedő tetőszakasz következik.
Belül is felfedezhető a luxusjármű eredete, legalábbis a műszerfal csak a burkolataiban tér el a Ram-étól: az egyszerűbb műanyagok fölé húztak némi színes bőrt, hogy ne legyen olyan éles a kontraszt a kézműves megoldások és az olcsó tömegtechnika között. Hátul hatalmas teret alakítottak ki: itt simán heverészhetnek az utasok nyújtott lábbal a széles bőrkanapén. A belső tér felszerelését Harman Kardon hifi, és két Surface Pro tablet is gazdagítja.
A 2,65 tonnás szuperlimuzint természetesen egy feleslegesen erős V8-as hajtja, bár a 710 lóerős és 950 Nm csúcsnyomatékú motor nem a gyári, kompresszoros megoldás, hanem az 5,7 literes alapmotorból származik, és két turbóval növelték a teljesítményét erre a szintre. A fura arányú, magas luxuslimót így is félelmetesen viszi: 4,5 másodperc alatt gyorsulhat a gép százra. A végsebességet 210 km/h-ra korlátozták, de ez a magas súlypont és a nagy tömeg miatt érthető biztonsági intézkedés.
Árat egyelőre nem mondtak, de az alapján, hogy az Atulux egy-egy példánya 225 ezer euróba került, sejthető, hogy a még alaposabban módosított Palladium is drágább lesz, mint az átlag Rolls-Royce. A tervek szerint összesen tíz ilyen tereplimót gyáranak majd, és arra számítanak, hogy Kínából, Oroszországból és a Közel-Keletről érkezik majd a legtöbb érdeklődés, ahol az összkerék-hajtás és a nagy hasmagasság egy luxusmodell esetében is komoly előny.