A koreai gyártó egyelőre csupán egy előzetes fotót közölt az új modellről, amely valószínűleg a jármű bal hátsó sarkának egy részletét ábrázolja, illetve a nevét árulták el: Bayon.
Az elnevezés állítólag a francia-baszk Bayonne városára utal, amely közismert szabadtéri sportolási lehetőségeiről, így a gyáriak szerint kiválóan alkalmas az új típus karakterének jellemzésére.
Az autóról egyelőre annyit lehet tudni, hogy műszaki értelemben az i20-as közeli rokona lesz, természetesen nagyobb hasmagassággal és magasabb felépítménnyel. Valószínű, hogy a két típus ugyanazokat a benzinmotorokat kapja – az 1,2 literes, 84 lóerős négyhengeres alapmotort, illetve az ezres háromhengeres turbómotor 100 és 120 lóerős változatait.
További részleteket egyelőre nem árultak el, de valószínű, hogy legkésőbb jövő tavasszal megtartják a típus bemutatóját, hiszen 2021 közepére már a forgalmazás beindítását tervezik.