A Jaguar Land Rover távlati terveit tartalmazó Reimagine nevű tervezetet Thierry Bollore vezérigazgató ismertette. A terv egyik központi eleme a Jaguar és a Land Rover paletta markánsabb szétválasztása, amelynek része, hogy a Jaguar teljesen átáll elektromos autók gyártására.
A vállalat összesen háromféle platformmal tervez a jövőre nézve. Ezek közül egyetlen egyre építenek majd minden Jaguar típust, egy olyanra, amely már csak tisztán elektromos hajtású autók alapjaként használható. A jelenleg gyártott, belsőégésű motoros Jaguarok 2025-ig maradnak a kínálatban, kifutásuk után már csak elektromos típusokat gyárthat a márka.
A Land Rovernél is megjelennek a villanyautók, ám itt sokkal fokozatosabb váltásra lehet számítani. A következő öt évre ugyan hat elektromos típus bemutatását ígérik, és 2030-ra minden modellből lesz villamos hajtású változat is, de a belsőégésű motor itt jóval hosszabb ideig marad a kínálat része. 2030-ban még az autók legalább 40%-ába szerelik majd, és Bollore szerint csak 2036 után várható, hogy teljesen megszabaduljanak tőle. A Land Rovernél az elektromos hajtás alternatívájaként az üzemanyagcellás hajtás alkalmazását is tervezik,
Ugyanakkor a rövidebb távú tervek közt szerepel a dízelmotorok teljes kivezetés: erre a Land Rovernél állítólag 2026-ig kerül sor.
A Reimagine terv persze nem csak műszaki megoldásokról szól, de a cég belső átszervezéséről is. Gyárat ugyan nem zárnak be, de állítólag jelentősen csökkenteni szeretnék a cég adminisztrációs részét. A cég irányítását a jövőben kizárólag a Gaydon-i központ látja majd el.
Anyagi szempontból az a cél, hogy a Jaguar Land Rover 2025-re megszabaduljon az adósságaitól és nyereséget hozzon, hosszabb távon pedig a legjobb hozammal működő autógyártók közé kerüljön.