Felújították a Suzuki Balenót
Gonoszabb tekintet, érdekesebb hátsó lámpák, több króm, és sok apró fejlesztés jellemzi a megújult Balenót: ezekkel a változtatásokkal a 2015-ben bemutatott modell kap még néhány év haladékot.
Az autó új formáján igazából az látszik, hogy a tervezőknek muszáj volt változtatniuk valamin, ezért nagyobbra szabták a hűtőrácsot, kicsit átalakították a lámpákat, és készült egy króm díszítőelem az oldalablakok alá. A végeredmény nem szebb, bár talán szokatlanabb, mint volt, viszont a két változatot nem nehéz megkülönböztetni egymástól, ami nyilván lényeges cél volt: így mindenki látja, hogy ez az új változat.
Az Indiában kínált változat a lehető legegyszerűbb technikát kapja meg: 1,2 literes négyhengeres benzinmotort, ami itt kerek 90 lóerő és 113 Nm csúcsnyomaték leadására képes. A motorhoz ötfokozatú kézi, vagy automata váltó jár – ez utóbbival váltják ki a korábbi fokozatmentes automatát.
A belső tér is változik: itt a legfeltűnőbb átalakítás a korábbinál sokkal nagyobb érintőképernyő, amelyet csak úgy tudtak elhelyezni, hogy felfelé kilóg a műszerfalból. Ugyanakkor szokatlan módon a Baleno egyelőre megtartja a mutatós műszereit.
Az Indiában gyártott modell egyébként a Maruti-Suzuki egyik fontos exportmodellje marad: Latin-Amerikába, a Közel-Keletre és Afrikába továbbra is szállítanak belőle. Európában viszont elég valószínűtlen a megjelenése, miután itt a szén-dioxid-kibocsátási normák szigorítása miatt 2020 óta nem forgalmazzák.