Frissíti a 60-as és 90-es sorozatba tartozó plug-in hibrid modelleket a Volvo. A változások mind az S, mind a V, mind pedig az XC jelű típusokat is érintik. Nagyobb akkumulátorcsomag és izmosabb villanymotor is része a csomagnak. A számok nyelvére lefordítva mindezt, az eddigi 11,6 kilowattórás aksit 18,8 kWh-sra cserélik, míg a 87 lóerős villanymotort 143 lovas váltja.
Ennek köszönhetően az XC90 T8 például a márka eddigi legerősebb autója lesz, 407-ről 455 lóerőre emelkedő rendszerteljesítménnyel. A villanymotor mellett dolgozó benzinest is finomították, de ott nem igazán fejezhető ki számokban a módosítás. Inkább arról van szó, hogy alacsonyabb fordulaton erősebbnek érződik, továbbá takarékosabb is.
A nagyobb aksival az XC90 T8 tisztán elektromos hatótávja az eddigi 30 helyett 60 kilométerre bővül – legalábbis az amerikai EPA mérési szabvány szerint. Hasonló mértékű növekedést mérhetünk az S60 T8-nál is, ott 35-ről 66 kilométerre ugrik az egy töltéssel megtehető távolság.
Az XC60 és az S90 a hajtásláncban végrehajtott változtatások mellett az eddigieknél jóval alkalmasabb lesz úgynevezett egypedálos üzemmódra, vagyis lényegében a fékpedál használata nélkül is elvezethetőek lesznek.