Az R2 néven emlegetett új autóalapokra kisebb, és jóval olcsóbb típusok épülhetnek. Ennek érdekében 800 V rendszerfeszültségű hajtásrendszer, és LFP akkumulátorok köré kezdtek el fejleszteni.
Az új fejlesztési programról a Riviant vezető RJ Scaringe ejtett el néhány szót, annak ellenére, hogy a cég eddig tudatosan nem kommunikált arról, hogy mit tervez a jövőre nézve.
További részleteket nem is árultak el az R2 sorozatról, bár annyit még lehet tudni, hogy a cég hat különböző betűkombinációt védetett le, ami R2-vel kezdődik: az R2T, R2S, R2A, R2C, R2R és R2X használati jogát is kisajátította a cég Észak-Amerikában. Az eddigi modellek neve alapján annyi egyértelmű, hogy a T utótag a pickup, a C utótag a SUV jellegű modelleket jelöli. Egyes feltételezések szerint az A a szedán, az X a crossover, a C valamiféle emelt kombi, az R pedig valamiféle sportos típusváltozat jelölésére szolgálhat.
Amit Scaringe a készülő műszaki alapokról elmondott, az egyébként tökéletesen logikus: az LFP, azaz Lítium-vasfoszfát akkumulátor-típus a legolcsóbb a manapság használtak közül, mivel kevés benne a drága alkotóelem, a 800 V-os rendszerfeszültséggel pedig vékonyabb kábelezés is elegendő a hajtás kivitelezéséhez.