Pontosan ilyen Honda Civic Si kupét lehetett zsákmányolni a Need for Speed Underground 2-ben is, és a műfajhoz illően a gyári kinézetet hamar felváltotta a földig érő lökhárító, a világító neonra takaró toldatok és a véletlenül sem odaillő hátsó szárny. Ez nem csak a virtuális térben fordult elő, hanem a való életben is gyakran megesett, de ez a piros Civic megúszta.
Kevesebb mint 58 ezer kilométernyi mérföld van az órájában, de simán hihető volna az is, ha üres nullák sorakoznának a műszerfalon, annyira makulátlan az egész autó. A plüss üléseken mintha sosem ült volna senki, a műszerfal gombjait is alig érinthette zsíros kéz és a kormányt sem koptatta semmiféle gyűrű. Mindene lehetetlenül újszerű már 2000 óta.
15 colos gyári felnijein szerencsére már nem a két évtizedes gumik vannak, de a zene még a gyári CD-s rádión keresztül szólhat a Civic Si-ben. Oregon államban vette át első tulajdonosa, aki nem sokszor mehetett haza a Milano piros kupéval a hosszabbik úton. Pedig a Honda Civicnek nem csak a futóműve, a kormányzása és a váltója híresen remek a keresztmotoros elrendezés ellenére, hanem az 1,6-os VTEC is bőven ad okot az örömre.
Négyhengeres, változó vezérléses motorja 160 lóerős és 150 Nm nyomatéka van, a fordulatszámmérő piros mezője pedig 8000-nél van. Ezért a motorért szokás annyira szeretni ezeket a Hondákat. Az autóért egyébként épp annyi dollárt adtak, amennyi mérföld van benne, kicsit több mint 36 ezret.
Ha szerinted a gyári autót csak jobbá lehet tenni, akkor látogass el május 15-én a Parkoló Parádéra, ahol temérdek tuningolt gépet láthatsz!