8000-es fordulaton repít vissza 2000-be a tökéletes Civic

2022.04.23. 15:05

Pontosan ilyen Honda Civic Si kupét lehetett zsákmányolni a Need for Speed Underground 2-ben is, és a műfajhoz illően a gyári kinézetet hamar felváltotta a földig érő lökhárító, a világító neonra takaró toldatok és a véletlenül sem odaillő hátsó szárny. Ez nem csak a virtuális térben fordult elő, hanem a való életben is gyakran megesett, de ez a piros Civic megúszta.

Kevesebb mint 58 ezer kilométernyi mérföld van az órájában, de simán hihető volna az is, ha üres nullák sorakoznának a műszerfalon, annyira makulátlan az egész autó. A plüss üléseken mintha sosem ült volna senki, a műszerfal gombjait is alig érinthette zsíros kéz és a kormányt sem koptatta semmiféle gyűrű. Mindene lehetetlenül újszerű már 2000 óta.

15 colos gyári felnijein szerencsére már nem a két évtizedes gumik vannak, de a zene még a gyári CD-s rádión keresztül szólhat a Civic Si-ben. Oregon államban vette át első tulajdonosa, aki nem sokszor mehetett haza a Milano piros kupéval a hosszabbik úton. Pedig a Honda Civicnek nem csak a futóműve, a kormányzása és a váltója híresen remek a keresztmotoros elrendezés ellenére, hanem az 1,6-os VTEC is bőven ad okot az örömre.

Négyhengeres, változó vezérléses motorja 160 lóerős és 150 Nm nyomatéka van, a fordulatszámmérő piros mezője pedig 8000-nél van. Ezért a motorért szokás annyira szeretni ezeket a Hondákat. Az autóért egyébként épp annyi dollárt adtak, amennyi mérföld van benne, kicsit több mint 36 ezret.

Ha szerinted a gyári autót csak jobbá lehet tenni, akkor látogass el május 15-én a Parkoló Parádéra, ahol temérdek tuningolt gépet láthatsz!

Visszapillantó

A Totalcar heti összefoglaló hírlevele

Keddenként kedveskedünk neked egy olyan cikkválogatással, amiket szerintünk mindenképp érdemes elolvasnod az előző heti term(el)ésünkből. Ráadásul szívhez szóló előszót is írunk hozzá! Iratkozz fel, hogy legyen miért várni a keddet!