A Mahindra bemutatta a 2002 óta gyártott Scorpio utódját, Scorpio N néven. A korszerűbb vonalvezetésű modell állítólag nem csak formai szempontból hoz teljes megújulást, de a műszaki alapjai is teljesen újak.
A formaterv nagy lépés a Scorpióéhoz képest (ezt Európába Goa néven hozták régebben), amely igazán már a bemutatása idején sem számított korszerűnek. Ez azonban csak annyit jelent, hogy a Scorpio-N nem nagyon lóg ki napjaink SUV-divatjából, szemben az előddel, ami a három korábbi frissítés ellenére mára tényleg határozottan idejétmúltnak hat.
Néhány jellegzetes részletet azért megtartottak az elődről, így a lépcsős övvonal, a viszonylag meredek szélvédő és a közel függőleges oldalak is ismerős vonások. Az új, Z101 jelzésű műszaki alapokat állítólag házon belül alakították ki: a munkában a Mahindra észak-amerikai és indiai fejlesztőközpontja is részt vett. Az eredemény állítólag nagyobb biztonság, és jobb terepjáró képesség lett, bár ránézésre a Scorpio-N kisebb hasmagasságúnak tűnik az elődjénél.
A hajtásról egyelőre csak annyit tudunk, hogy benzines és dízelmotoros változatok várhatók, kézi, illetve automata váltóval. Indiai források szerint a motorok a XUV700 típusból ismert négyhengeresek lesznek: egy kétliteres, turbós benzines 200 lóerővel, illetve egy 2,2 literes turbódízel 155 vagy 185 lóerővel.
Bár egyértelműen a Scorpio utódjaként beszélnek a Scorpio-N-ről, egyelőre az elődmodell pályafutása sem ér véget: Indiában Scorpio Classic néven tovább forgalmazzák azt is, alighanem kedvezményes áron.