Nem ez az első alkalom, hogy új márkanevet vezet be a Geely: az utóbbi években a Lynk & Co és a Zeekr létrehozásával már szereztek ilyen irányú tapasztalatokat, és úgy néz ki, ezek pozitívak lehetnek, mert most Radar néven hoznak létre egy újabb márkát.
Az új márkanévvel állítólag a fiatal városi vásárlókat célozzák meg, akik a hét végén kiszabadulnának a természetbe. Az első modelljük, az RD6 ennek megfelelően egy pickup, de hangsúlyozottan nem a trágyahordó fajtából: a jól felszerelt, tisztán elektromos hajtású, rövid platós modellt szörfdeszkákkal fotózták a tengerparton, ami nagyjából meg is mutatja, hogy mire lehet alkalmas.
Az RD6 egyébként a Geely SEA platfomrjára épül, akárcsak a Zeekr 001-es, és a képeken elég látványos, ahogy a karosszéria alatt elhelyezett akkumulátorcsomag jelentősen csökkenti az autó hasmagasságát. Már csak ezért sem valószínű, hogy a majdani Radar tulajok gyakran merészkednének le az épített utakról. Az RD6 persze csak a kezdet: a márka egy rajzocskán mutatta meg, hogy milyen további járművekkel tervezi teljessé tenni a kínálatát: ezek közt egy további pickup, egy érdekes szedán-terepjáró hibrid, egy klasszikus SUV és egy kvad látható. Emellett az autókhoz sokféle kiegészítőt terveznek kiadni, a kempingbútortól a hűtőládán át a hordozható hangszóróig, de állítólag Radar márkájú cipő, sőt, süti is készül majd.
Kínában a tervek szerint szeptembertől kezdik a Radar márka bevezetését, ám arról egyelőre nincsenek hírek, hogy Kínán kívül tervezik-e forgalmazni, vagy sem.