Itt a Lamborghini Urus könnyebb és gyorsabb verziója, a Performante
Néhány napja pillanthattuk meg először a frissített Lamborghini Urust, amint rekordot döntött a Pikes Peak hegyi felfutón. A Lamborghini most hivatalosan is felfedte az Urus Performantét, mely a legkelendőbb hiper-SUV alacsonyabb, könnyebb és gyorsabb változata.
Lamborghini-SUV! Vezettük!!!
2,2 tonna, 650 lóerő, s csak úgy mellékesen: 304 km/h-jával a világ leggyorsabb szabadidőautója. Szorul itt magyarázatra bármi?

Az Urus Performante 47 kilogrammot dobott le a korábbi modellhez képest, míg az ikerturbós V8-asa 16 lóerő pluszt produkál, így a teljes teljesítmény 666 lóerőre nőtt. Ez azt jelenti, hogy mindössze 3,3 másodperc alatt éri el a 0-100 km/h-s sebességet, 0,3 másodperccel gyorsabban, mint az eredeti Urus, végsebessége pedig 306 km/h. Elképesztő adatok ezek egy hobbiterepjárótól, amiben szükség esetén a család is kényelmesen elfér.
Túl sok pénzed van!
Ha kokainozol, tudodhatod, hogy túl sok pénzt keresel. Ha Urus-od van, akkor túl sok pénzt keresel, de jól költöd el!
Az Urus Performante számos olyan optikai elemet kapott, amelyek megkülönböztetik az előző modelltől, mint például az új első és hátsó lökhárítók, a szénszálas motorháztető - kiálló levegőkivezető nyílásokkal - , valamint agresszívabb hátsó légterelőt is találhatunk az autón, amely 38 százalékkal növeli meg a hátsó leszorítóerőt a sima Urus-éhoz képest.
A szénszálas kerékívek alatt korántsem diszkréten megbúvó kerekek esetében 22 és 23 colos méretek közül válaszhatunk, amelyeket Pirelli P Zero Trofeo R gumikkal szerelnek. Ezen felül karbon-kerámia féktárcsák, 10 dugattyús féknyergek és könnyített Akrapovic kipufogórendszer is a csomag részét képezik.
A Lamborghini állítása szerint az Urus Performante az elődhöz képest jobb aerodinamikával rendelkezik, több leszorítóerőt termel és kanyarokban is agilisabban viselkedik. Nagyban köszönhető ez a hátsókerék kormányzásnak, illetve a futómű újrahangolásának. Az autó belsejében is történt néhány módosítás, melyek közül talán a legérdekesebb az ANIMA üzemmód választó rally módja, melyet lazább talajon való vidám percek szerzésére programoztak fel.
Az Urus Performante ára nagyjából 87 millió forint lesz, az első darabokat 2022 végén vehetik át a jövendőbeli tulajdonosok.

Az oldalról ajánljuk
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Itt az első nagyon kínai AUDI (élőben is láttuk)
A típust kifejezetten Kínában fejlesztették, Kína számára.
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
