A 2024-es modellévben - sok más gyártóval egyetemben a Jaguar is úgy számol, hogy az idei év második felétől már a 2023-as választékot gyűrjük - megerősíti az F-Pace P400e-nek, tehát a hibridnek az elektromos üzemű hatótávját. Ez az akkucsomag módosításával jár, ami nyolc helyett kilenc modulos rendszerré alakul, ezzel egyidejűleg a tárolókapacitása 19,2 kWh-ra nő.
Ez azt jelenti, hogy a 2020-ban bemutatkozott plug-in hibrid tisztán elektromos hatótávja 53-ról 65 kilométerre emelkedik. A 12 kilométeres differencia hazai környezetben is jól jöhet, bizonyos piacokon pedig az adózás egy lépcsőfoknyival kevésbé kellemetlen oldalára billenti a jármű tulajdonosát.
A két hajtáslánc kombinált teljesítménye mintegy 404 lóerő, valamint ehhez társul 640 newtonméternyi nyomaték. Ezek az értékek csak elhanyagolható mértékben térnek el az elődtől, az R-Dynamic felszereltségi szint alatti változatok azonban eltűnnek a kínálatból, mert az eddigi tapasztalatok szerint a vásárlók igényeivel a többet kínáló kivitelek egyeznek. Érdekes adalék, hogy amíg a legtöbb Land Rover termék a BMW-féle 4,4 literes ikerturbós motorjára vált, az F-Pace csúcsváltozata, az SVR megtartja a korábbi, 5 literes feltöltős V8-asát.
A felszereltségi szinttől függetlenül minden új F-Pace 19 colos kerekeket, valamint digitális műszercsoportot és Pivi Pro infotainment rendszert kap, ami számára nem ismeretlen az Alexa hangvezérlés, az Apple CarPlay és az Android Auto sem.