A Nissan prémiummárkája, az Infiniti furán módosítja a márkajelét, több helyet ad a betűknek.

Az Infiniti megváltoztatja logóját, de nem annyira, hogy ez bárkinek feltűnjön. A Nissan luxusautómárkájának 30 éves történetében ez már a negyedik logómódosítás – adta hírül a Jalopnik.
A hely a fontos
A változás azért nem feltűnő, mert az alapkoncepció, amely a végtelenbe tartó autópályát és körülötte az égboltot jelképezi, marad, ám immár kap egy harmadik dimenziót: a végtelenbe tartó vonalak a logó közepén befordulnak, és nem érnek össze. Emellett az Infiniti sem szeretne kimaradni a trendekből, az új embléma megvilágítást is kap.
Ahol a márkanév is látszik, például a kereskedések homlokzatán, a felirat is változik: a márka nevét egymástól távolabbra lévő betűkkel írják le. Ez a megoldás meglehetősen hasonlít az első logóváltozatra. A változást hátterében a cég tájékoztatása szerint az áll, hogy az Infinitiket áruló autószalonokat is át akarják alakítani, mégpedig a japán „Ma” filozófianevében. Ez a dolgok közötti helyről szól. A nyugati kultúrában ismert minimalista felfogással szemben a„Ma” úgy tekint az üres helyre, mint ami képes függőséget teremteni azzal, hogy biztosítja a dolgok közötti egyensúlyt.

Az új elképzelések szerint átalakított autószalonokban nagy hely lenne az autók között, ami biztosítja az átláthatóságot és az ügyfél zavartalan útját a neki legmegfelelőbb autóhoz. Az elképzelés csak az első pillanatban tűnik süketelésnek, jobban megfigyelve átsejlik rajta a Tesla, a Lucid és a Volvo elképzelése arról, hogy az autókereskedés egyfajta tesztstúdióvá válik. Az autós csak azért tér be, hogy barátkozzon az autókkal. A kiválasztott modellt a gyártó online boltjában rendeli meg, és a szalonba csak azért tér vissza, hogy átvegye új kedvencét.
Nagyon gyenge évet zárt a márka
Úgy tűnik, a kereskedők inkább süketelésként értékelik a bölcs marketingszakemberek magyarázatát. "Egy öt évre szóló világos termékfejlesztési terv nélkül egy fillért sem fogok költeni a szalon megújítására" – mondta egyikük. Az Egyesült Államokban 2022-ben csak 45,6 ezer Infinitit adtak el a kereskedők, ami 1992 óta a leggyengébb év – derült ki az Automotve News Research & Data Center adataiból.
Az autómárka vezetősége számíthatott a barátságtalan fogadtatásra. Azt mondják, hogy a dealerek szabadon dönthetnek arról, alkalmazkodnak-e az új módihoz vagy sem. Állítólag kereskedők 10 százaléka érdeklődött a szalonátalakítás lehetősége iránt. Ez persze nem jelenti azt, hogy bele is vágnak.

Az oldalról ajánljuk
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Ütős újdonsággal csapna oda a Teslának a Volkswagen
Uberes robotaxi lehet az ID. Buzzból.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
