Komoly gép ez. Háromliteres BMW motorok akár benzines, akár dízel formában, valamint a normál Grenadiernél 305 milliméterrel hosszabb létraváz. Így a plató 1,564 mm hosszú és 1,619 mm széles.
A neve Quartermaster, ami egy biccentés a nálunk a zászlós rangnak megfelő, amúgy pedig általában a katonai szállásokért felelős tisztek felé. A szervezettől függően egy Quartermaster számos pozíciót betölthet.
Ugyan a 760 kilós terhelhetőség és 3,500 kilós vontatás megegyezik a normál Grenadier értékeivel, a plató ajtaja 1,280 mm széles, és 225 kilót bír el. Ezen felül van egy 400 wattos csatlakozó is.
A Carraro merev tengelyei fölött a felezővel kiegészített nyolcgangos ZF automata, alapból zárható középső diffivel, és opcionális elől és hátul is eggyel. A futómű ötlengőkaros mindkét tengelyen, a fékek pedig a Brembo művei. Ráadásul az egészet a Magna építi. Vagyis azok, akik a G-osztályt is.
Hoppá, erre itt a hidrogénes prototípus is, természetesen a BMW kísérleti technológiájával. Már megjárta a Graz körüli erdőket.
Vegyipari cégként az Ineos évi 400,000 tonna hidrogént termel akkor is, ha nincs olyan Grenadier, ami hasznosítani tudja.
Az üzemanyagcellás hajtás a nyomatékelosztás szempontjából is érdekes, hiszen egy elektromos 4x4 sokkal több trükkre képes, mint egy hagyományos rendszer.
Az Ineos feje, Jim Ratcliffe egyszer azt nyilatkozta, hogy amennyiben ez az autóipari vállalkozás mégsem adja ki, őt nem zavarja, mert elmúlt hetven, és annyi pénze van, amit már amúgy sem tudna elkölteni. Hobbinak viszont elég impresszív, amit már eddig is összehozott az osztrákokkal.