Vennél egy új, csúcs-Lambót? Lesz vele egy kis gond
A Lamborghini idén márciusban mutatta be új, V12-es csúcsmodelljét, az 1001 lóerős Revueltót. A régóta a piacon lévő Aventador utódja még meg se érkezett igazán, de már most akkora az érdeklődés a típus iránt, hogy alig győzi a gyártó.
Íme az új, 1001 lóerős csúcs-Lamborghini
Végre hivatalosan is bemutatkozott az Aventador utódja.
Ha valaki most jött rá, hogy vásárolna egy az újdonságból, az a kellemetlen meglepetés érheti, hogy legkorábban két év múlva kaphatja meg. Az történt ugyanis, hogy bár egyetlen ügyfél sem vezette, már most eladtak belőle több ezer példányt.

A gyártási kapacitást két évre előre lefoglalják az eddig eladott Revueltók. Mindez számszerűsítve nagyjából 4200 darabot jelent, mindössze pár hónap leforgása alatt. Csak hogy egy kicsit kontextusba helyezzük ezeket a számokat: az Aventador a Lamborghini történetének legsikeresebb típusa, és abból a 11 éves modellciklusa alatt összesen több, mint 11 ezer példány készült.
Íme az új, 1001 lóerős csúcs-Lamborghini
Végre hivatalosan is bemutatkozott az Aventador utódja.

A Revueltóból tehát pár hónap alatt harmadannyit adtak el, mint az Aventadorból több, mint egy évtized alatt. Nem rossz számok ezek, ugyanakkor azt is érdemes figyelembe venni, hogy ez most egy vadiúj modell, amit sokan szeretnének megszerezni minél előbb. A gyönyörű szupersportautó árát egyelőre nem ismerjük, de valószínűleg szemmel is jól látható összeget kérnek majd érte.
A Lamborghini első hibrid szupersportautója egyébként igen finom falatnak tűnik: a 6,5 literes V12-es és az elektromos rendszer összesen 1001 lóerő leadására képes. Az összkerekes Revueltónak a nulla-százhoz elég mindössze 2,5 másodperc, majd további 4,5 kell a 200 km/h eléréséhez. A pontos végsebességét nem árulták el, csak annyit közöltek, hogy több, mint 350 km/h.
Forrás: Lamborghini

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ütős újdonsággal csapna oda a Teslának a Volkswagen
Uberes robotaxi lehet az ID. Buzzból.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
