Négy ajtó, ugyanannyi kényelmes ülés, az összes lóerő, még több nyomaték és persze a két másodperc körülire lőtt 0-100 km/h-s sprint. Mindez három motorral, a maximális fordulat pedig a szénszálas rotoroknak hála 22 000 rpm környékén. Elvileg 2025-ben, limitált kiadásban jön a HiPhi A. Bátornak bátor, és az anyaghasználatát tekintve elég innovatív is.
Írtunk már a 2019-ben alapított, kínai HiPhi autómárkáról, amely egy crossoverrel kezdte, és természetesen elektromos hajtásláncokkal kísérletezik. A vállalkozás a Human Horizons nevű technológiai nagyvállalat vadhajtása, ám eddig csak az alapból 299, feltekerve pedig 598 lóerős HiPhi Z-ről beszélt a márka.
A HiPhi most gyakorlatilag összeállt a WESAIL New Energy Automotive nevű céggel, mely a német bázisú Apollo Automotive tulajdonosa is egyben. A HiPhi fejleszti az akkumulátorokat és a motorokat, míg az Apollo szupersportautós technológiákkal segíti az őrületes teljesítményt. A csúcsmodellnek szánt, ténylegesen 2025 első negyedévére ígért HiPhi A-hoz szénszálas és tűzálló akkucsomagot gyártott a cég az 1287 lóerős csúcsteljesítmény mellé. Elől egy, hátul két motorral dolgoznak, és a rotorok is szénszálasak a szokásosnál jóval magasabb maximális fordulat érdekében.
800 voltos platform, kormányzott hátsó tengely, és a teljes olajos hűtésnek, illetve a mágneses tekercs közvetlen hűtésének köszönhetően a 22 000 rpm mellé a maximális teljesítmény elérése akár fél órán át: többek közt ezeket ígéri a HiPhi.
Bár a tűzálló mellett még golyóállónak is titulált akkumulátorról csak azt tudjuk, hogy 1,5 megawattos energialeadásra is képes, azt elárulta a HiPhi, hogy a rendszert a felhőn át vezérlik az optimális teljesítményért.
Talán mondanom sem kell, hogy a karbon mellett titán elemeket is használ a karosszéria kívül és belül is, valamint nanokerámia-bevonatokat a hajtásláncban. A súlyelosztás közel 50:50, a HiPhi saját nyomatékvezérlése pedig 15 százalékkal javítja a kanyarodási hajlandóságot, valamint 10 százalékkal rövidíti a fékutakat is. Helló, Porsche, itt Kína beszél.