Az MG5 és a Mahindra Scorpio leszerepelt az ausztrál szervezetnél.
Továbbra sem üti meg minden autó a biztonsági mércét a Jalopnik autós szakportál cikke szerint, amely idézi az ausztráliai Australisian New Car Assessment Program (ANCAP) két töréstesztjének eredményét, amelyek keretében a Mahindra Scorpiót és az MG5-öt vizsgálták. Mindkét modell elégtelent kapott, azaz nulla csillagot szereztek.
Az ANCAP tesztje alapján senki sem ülne szívesen MG5-ben, amikor az autó balesetet szenved. A vezető mellkasának meghajlása túllépte a tűréshatárt. A műszerfal egyes elemei sérüléseket okozhatnak a sofőrnek. A térdek védelme marginális, a lábszáraké gyenge. A Mahindra Scorpio a harmadik üléssor hiányosságai miatt bukott meg a vizsgán. Az ezen ülők fejét baleset esetén nem védi fejlégzsák. Az ANCAP tesztjén a hatüléses változat vett részt, ám Új-Zélandon árulnak hétüléses kivitelt is, amelyben a leghátul középen ülő csak a derekára csatolható „biztonsági övet”kap. A tesztből kiderült, hogy az autó eleje baleset esetén komolyan veszélyezteti az autóban tartózkodókat. A frontális ütközés szimulációjakor a vezetőt helyettesítő baba mellének védelme gyengének bizonyult. Egy ekkora autótól elvárhatóan a többi testrésze viszonylag jól védett volt. A hátul ülők fejének, nyakának és mellkasának védelme halványnak bizonyult a tesztbábuk sérülései alapján.
A felnőtt utasok védelmére a Mahindra Scorpio 44, az MG5 37 százalékot kapott, a gyerekekre vonatkozó értékek 80 és 58 százalékosak, a biztonsági rendszerekre pedig 0 és 13 százalékot kaptak az autók.