Fizikális gomb csak a kormányon maradt az új Jeepben
Minden bizonnyal az ujjlenyomatok oltárán szeretne áldozni a Stellantis amerikai csapata az új Wagoneer S luxus SUV-val, hiszen a négy kijelzőhöz és az épp ezért száműzött fizikális gombokhoz lakkfekete műanyagokat társít a prototípusában. Színes hangulatvilágításból szintén nem lesz hiány, így a klubhangulat garantált, főleg a 19 hangszórós McIntosh rendszer tekergetésével.

Az eredeti Jeep Wagoneer a Kaiser Jeep nevű vállalat terméke volt. 1963-ban vezették be, és kvázi a világ első Sport Utility Vehicle, vagyis SUV-kategóriájú terepjárója lett, mivel hét évvel a Range Rover megszületése előtt kezdett. A típus jelenleg épp a negyedik generációját koptatja, ám az ötödikről is elég sokat tudunk már.
A Stellantis új nagy platformja megtartja a belső égésű motorok opcióját
Ahogy az várható volt, az egyik első új modell az STLA Large padlólemezen az elektromos Jeep Wagoneer S lesz.
A Wagoneer S az egyre népesebb elektromos luxus SUV mezőnyben indul majd a Stellantis legnagyobb új platformjával. Két motorral 600 lóerőt küld a négy sarokba, így 3,5 másodperces gyorsulást ígérve százra. Az új karosszéria megkapja a hétlyukú Jeep-hűtőrács kivilágított, így kellően modernizált verzióját is a duplaszárnyas hátsó formaterv mellé. Mivel az idővel szintén elektromos Range Roverek ellen indul majd a piacon, kell az összes muníció.
A most publikált hivatalos fotókból azt is kiderült, hogy a szokásos váltómegoldást és a vezetési módokat, vagyis a terepfunkciókat is tömörítő tekerőkapcsolón kívül fizikális gombok csak a kormánykeréken kaptak helyet a Wagoneer S-ben, melyet cserébe négy képernyővel is felszerelt a Stellantis. Egy érintőképernyő az utas előtt, mint a Mercedesekben, kettő középen a klíma és az egyéb funkciók kezelésére, plusz a digitális műszeregység a kormány mögött.
Egyedül a parkolási és vezetési segédeket előhívó gombok kaptak dedikált helyet a központi kijelző alatt, ám ez a határozottan nyomogatható sáv már ma is ott van a Stellantis termékeiben.
A Wagoneer S egyébként benzinmotorok fogadására is alkalmas platformja maximum 118 kWh-s kapacitású akkumulátort rejthet a padlólemezében a 3075 milliméteresre nyújtott tengelytávval, a 400 voltos mellett pedig a ma még prémiumnak számító 800 voltos hajtásláncokat is támogatja. Ezek alapján biztos könnyed is lesz, mint egy tavaszi szellő.

Az oldalról ajánljuk
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.

