Alig mutatták be a frissített Taycant, már a második generációt fejlesztik
Berci kollégánk alig heverte ki prágai utazását, ahol egy hajón leshette meg a frissített Taycant, a modell fejlesztéséért felelős egyik vezető arról beszélt egy ausztrál lapnak, hogy már zajlik a második generáció fejlesztése, ami lehet, hogy új platformra költözik.
Sarah Razavi a Taycan töltési és energiarendszerekért felelős vezetője a CarSales-nek kijelentette, hogy természetesen már zajlik az új generáció fejlesztése, ami jelenleg az ötletelésnél tart, hogy mitől lehetne jobb a modell elődjénél.
A vezető szerint mindent kipréseltek az Audi e-Tron GT által is használt J1 platformból, és ezután „valószínűleg a platform evolúcióját fogjuk látni.” A fejlődés terén szóba került a szilárdtest-akkumulátor is, amiről kiderült, hogy a gyártó már egy ideje dolgozik rajta, de nem biztos, hogy egy-két éve belül kész lenne, és azt sem biztos, hogy az új Taycanban ilyen lesz. De lesz szilárdteszt-aksis Porsche, az biztos. Jelenleg az az egyik céljuk, hogy a következő Taycan hatótávja nagyobb legyen a jelenlegi modell 678 kilométerénél.
Ez azt is jelentheti, hogy ha a Taycan nem, akkor az első tisztán elektromos meghajtású Panamera szilárdtest-akkus lesz.