- Bemutatták a 300 lóerős Volkswagen Golf GTI Clubsportot
- A Clubsport agresszívabb első lökhárítót és nagyobb hátsó szárnyat kapott a sima GTI-hez képest
- Az autót az idei év végétől lehet megvenni, ára még nem ismert
Álca nélkül is bemutatták az eddigi legerősebb Golf GTI-t, a legújabb Clubsportot. Pár hete már megmutatták álcázva mozgásban, ami mellé egy I-es Golf GTI-t is csináltak.
Két klassz versenyautót mutatott a VW, az egyik egy I-es Golf GTI
A VIII-as Golfból is kifaragtak egy lapos és széles pályaautót. Egyik versenyautót se dísznek szánják.
Két klassz versenyautót mutatott a VW, az egyik egy I-es Golf GTI
A VIII-as Golfból is kifaragtak egy lapos és széles pályaautót. Egyik versenyautót se dísznek szánják.
Az új Clubsport pedig tényleg erős: 300 lóerős, maximum nyomatéka 400 Nm – mindezt az első kerekekre adja le. Ezzel az erővel 100 km/h-ra 5,6 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 250-re van limitálva, ami a Race csomaggal feloldható. Ilyenkor már 267 km/h-ás végsebességről beszélünk.

A nagyobb erő mellett a GTI Clubsport egy Special nevű vezetési profillal is büszkélkedhet, amit kimondottan a Nordschleiféra optimalizáltak. Ez viszont csak akkor jár az autóhoz, ha kérjük az extraként rendelhető adaptív futóművet. Viszont az elektronikus differenciálzár alap.
Újdonság a Queenstown nevű 19 colos könnyűfém felni, ami szándékosan az ötös Golf GTI-n debütált Detroit felnire hasonlít. De ezt tovább extrázhatjuk egy kovácsolt felnire, aminek darabja 8 kilogramm.
A GTI Clubsport eleje sokkal agresszívabb a sima GTI-nél, amit az átdolgozott lökhárítóval értek el a dizájnerek. A Clubsportnál az alapfelszereltség részét képzi a LED Plus fényszórók.
Valamint hátulra került egy spoiler, ami nem csak dizájn miatt van, tényleges leszorítóerőt generál. Valamint zárásnak ezen is megtalálható a pirosan világító hátsó VW embléma.
A GTI Clubsport még az év végén lesz megvehető, viszont az árát még nem közölték.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Tesztek
Képes visszahozni az Opelbe vetett hitemTeszt: Opel Grandland Electric GS
Egy jókora Opel franciás stílussal és ötletekkel, az, hogy elektromos, meg már szinte természetes.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
