A valaha gyártott Ferrarik 90 százaléka még mindig működik
- A Ferrari különböző használtautó programjainak hála az autóik 90 százaléka még mindig működik.
- A Ferrari használt autók programjának vezetőjének közlése szerint több mint 300 ezer Ferrari van az utakon.
- Az olasz gyártó csaknem az összes autójához tud pótalkatrészt gyártani.
A Ferrari olasz, drága és exkluzív, vagyis rosszallóan gondolhatnánk, hogy a legtöbb autójuk már rég a múlté. A Ferrari nemrég közölte, hogy erről szó sincs, 1939-es fennállásuk óta gyártott autóik 90 százaléka még mindig működik, úton van, sőt, igény esetén új alkatrészt is gyártanak hozzájuk.
A Ferrari majdnem az összes valaha legyártott modelljéhez gyárt alkatrészeket
Életre szóló terméktámogatás jár az autóik mellé.
A Ferrari használt autók programjának vezetője, Andrea Scioletti a százalékot megközelítőleg számszerűsítette, ami több mint 300 ezer Ferrarit jelent. Scioletti a The Drive-nak kifejtette, hogy a legtöbb új Ferrari tulajdonos nem egy szalonúj modellel kezd, hanem egy használttal. Ez is az egyik oka, hogy a márka kiemelten törődik használt modelljeivel.
Hozzátette: nagyon sokan vannak, akik használt Ferrarit nem egy tulajdonostól, hanem magától a márkától vásárolnak, ugyanis ők az eladásra szánt autókat teljeskörűen rendberakják, mondhatni teljesen gyári állapotúvá alakítják őket. Emellett pedig a 16 évnél fiatalabb, vagy 120 ezer kilométernél kevesebbet futott használt autók 24 hónap teljeskörű garanciát is kapnak.
Viszonyításként az elmúlt 20 évben gyártott Toyotáknak 20 százaléka landolt a "kukában". Viszont ehhez nem árt hozzátenni, hogy nagyságrendekkel több autót is gyártottak ebből a márkából, mint Ferrariból az elmúlt évtizedekben. Egyébként pont a Toyotáknak van a legnagyobb esélyük arra, hogy elérjék a 400 ezer kilométert.
Szinte csak Toyotáknak van rá esélyük, hogy elérjék a 400 ezer km-t
Legalábbis egy elemzés ezt mondja. Ami igazán meglepő, hogy az adatok szerint a modern autók tartósabbak, mint a régebbiek.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
