- A Porsche egy új SUV fejlesztését fontolgatja, amely belső égésű és hibrid hajtásláncokkal érkezhet, de csak 2030 környékén mutatkozik be.
- A Macan elvileg addigra kizárólag elektromos lesz, a Cayenne pedig belső égésű, hibrid és elektromos változatokban is elérhető marad, így az új modell a hibrid és hagyományos hajtásláncot ötvözné.
- Nem tudni, mekkora lesz az új SUV; lehet, hogy a három üléssoros K1-ről van szó, de az is elképzelhető, hogy egy teljesen új modell érkezik.
Mind imádjuk a Porschét (talán Elvisz kicsit jobban). Viszont a német márka már sehol sem lenne a Cayenne nélkül. Ez a mai napig igaz a Macannal együtt, hiszen ez a két modell hozza a legtöbb bevételt a gyártó számára. Így nem meglepő, hogy tervezik egy harmadik SUV elhozatalát, ami hibrid és hagyományos hajtáslánccal lesz kapható. De csak 2030 környékén lesz a bemutatója.
Totalcar - Magazin - A Cayenne sztori
A Cayenne sztori - Lehet szeretni vagy utálni, de neki köszönhetjük, hogy még van Porsche.
A Porsche éves pénzügyi előrejelző találkozóján árulta el, hogy egy új SUV fejlesztését fontolgatja. A vállalat közleménye szerint „a sportautó-gyártó jelenleg egy önálló SUV-modellcsaládot vizsgál, amely belső égésű és hibrid hajtásláncokkal érkezhet.”
Ha megvalósul, az új modell a Porsche SUV-kínálatát tovább bővítené. Ekkorra már kizárólag elektromos meghajtású lehet a Macan, a Cayenne pedig elérhető lesz belső égésű, hibrid és elektromos változatban is, míg az új modell belső égésű és hibrid verziókat kínálna.
Ez a frissítés nem három évre szól!
A Cayenne következő generációja tisztán elektromos lesz, de okkal költöttek óriási összeget a frissítésére.
A Porsche egyelőre nem árulta el, hogy mekkora lesz az új SUV. Lehet, hogy a 2022-ben bejelentett, három üléssoros K1-ről van szó, de az is elképzelhető, hogy egy teljesen más modell készül. A konkrétumokra még várni kell, mivel a Porsche szerint, ha zöld utat is kap a projekt, legkorábban csak 2030 körül kerülhet piacra.

Az oldalról ajánljuk
- Belsőség
Így teljesülnek a gyermekkori álmok
Sokan álmodoztunk róla gyermekkorunkban, hogy elindulunk egy híres autóversenyen. Van, aki elindult.
- Hírek
Beüt a barna kód, ha melletted kap durrdefektet egy kamion az M3-ason
A kamion sofőrje szerencsére ura volt a helyzetnek.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Belsőség
Gyári hibás alkatrész ellen nem véd semmiA tapasztalat az a tudás, amire öt perccel korábban lett volna szükségünk
Mi alapján válassza ki az egyszeri autós a jó minőségű utángyártott alkatrészeket? Igazából mindegy, a szerencsén múlik az egész.
- Hírek
Újra V10-es motorok az F1-ben? „Érdemes megvizsgálni a lehetőséget!”
A döntésnek sokan örülnének.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Közélet
A kötelező biztosítás mélyvize: Személyi sérüléses balesetek
Az sem jó, ha a lemezek hajlanak egy közúti balesetben. Az viszont kifejezetten komplikált tud lenni, amikor csontok is törnek az esemény során.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
