A Londoni Motor Show közönsége szokatlanul sokféle elektromos autóval találkozhat. Némely gyártó, mint a Nice több újdonsággal is előállt: a kétszemélyes, egyedi formatervű MyCar mellett készítettek egy elektromos hajtásra átállított Fiat 500-ast is, Micro-Vett néven.
Az autó nagyrészt megegyezik a gyári kivitelű 500-assal, még az ötsebességes manuális váltót is megtartották, csupán a belsőégésű motort cserélték villanymotorra, és az üzemanyagtartályt Kokam gyártmányú, 22 kWh kapacitású Li-polimer akkumulátorcsomagra. Az elektromos 500-as persze így is kompromisszumokra kényszeríti felhasználóját. Egy töltéssel csupán 112 kilométert képes megtenni, és a végsebessége is csupán 96 km/h, így elsősorban rövid városi túrákra használható, ám a brit villanyautó-vásárlók nagy részének ez is elég lehet, hiszen elsősorban a benzin- és dízelmotoros autókra vonatkozó behajtási korlátozások miatt keresik az ilyen típusokat. A Micro-Vett hosszabb távú használhatóságát nem csak a kis hatótávolság korlátozza, de a hosszú töltési idő is: sajnos a Li-polimer akkumulátorok nemigen viselnek el nagy töltőáramot, ezért újratöltésük legalább hat órát vesz igénybe.
A villany-500-as felszereltsége ugyanakkor meglehetősen gazdag: MP3 lejátszós, Bluetooth kapcsolat létrehozására is képes hifi, légkondicionáló és 15 hüvelykes alufelni-garnitúra és teljes légzsák-rendszer mindenképp jár hozzá, de felárért parkolóradart és napfénytetőt is rendelhetnek majd a vásárlók. Egyelőre nem árulták el, hogy a Micro-Vett mennyibe kerül majd, de talán jobb is: a Fiat retro-törpéje eleve nem olcsó, és a villanyautóvá alakítás szintén drága mulatság, így az az érzésünk, hogy egy középkategóriás szedán árát biztosan megpróbálják majd elkérni az autóért.