Már három és fél éve, hogy bemutatták a Toyota sikeres szabadidő-autójának harmadik generációját, így most végrehajtják rajta a manapság már szinte kötelező frissítést.
A Toyota tervezői a megszokott módon elsősorban az olcsó műanyag elemek átalakításával igyekeztek felfrissíteni a típust, az egyetlen kivétel a motorháztető, amely markánsabb domborításokat kapott. Ezen kívül a hűtőmaszk és az első lökhárító változik még jelentősebb mértékben: az újabb változat a nagyobb hűtőrácstól, és a hármas osztású alsó légbeömlőtől valamivel karakteresebbé válik elölnézetből. Ezen kívül oldalt a sárvédőívekre szerelt műanyag szegélyidomok, hátul pedig az átszínezett világítótestek, illetve a lökhárítóba integrált nagyobb ködzárófények jelentenek említésre méltó újdonságot.
A motorválaszték is átalakult egy kissé: a benzines változatokba továbbra is kétliteres négyhengeres VVT-i motor kerül, de 152 helyett 158 lóerővel. A 2,2 literes turbódízel alapváltozata is erősebb lett, a korábbi 136 helyett 150 lóerő leadására képes, a maximális nyomatéka 340 Nm-re nőtt, az átlagfogyasztása viszont 6,6-ról 6,3 literre csökkent vegyes ciklusban, 100 kilométeren. A csúcsmodellekbe továbbra is a jól ismert 2,2 literes, 177 lóerős turbódízel kerül.