A gombamód szaporodó kínai villanyautós vállalkozások sora ismét szaporodik eggyel, de a Hycan nem csupán egy újabb, minden ismert háttér nélküli próbálkozás: a GAC Auto és a Nio együttműködésének eredménye a Hycan első modellje, a 007.
A Moparinsiders értesülései szerint az 510 lóerős Quadrifoglio alapjaira épülhet a Giulia új sportváltozata. Ezt a változatot állítólag a márka alapításának 110 éves évfordulójára készítik, amelyet június 24-én ünnepelnek.
Indiai sajtóértesülések szerint jövőre eltűnik a Suzuki európai kínálatából a 2018-ban bemutatott Jimny mini-terepjáró, legalábbis a személyszállító kivitel. Mégis megmarad azok számára, akiknek elég két ülés is.
Az RDW, a holland közlekedési hatóság két típus esetében is a határértéket meghaladó mértékű nitrogén-oxid kibocsátást észlelt, nem megengedett emissziós stratégia alkalmazása mellett. Ennek kapcsán került veszélybe a Suzuki Vitara európai típusengedélye.
A DS leválasztása és a C4 megszüntetése óta a Citroën csak a Cactus leegyszerűsített formavilágú változatát kínálja a kompakt kategóriában, és már ez a modell sem épp friss. Ám úgy néz ki, dolgoznak valamin, ami leválthatja a 2014-ben bemutatott modellt.
Továbbra is jól jár, aki Tesla részvényekben tárolja a pénzét: a kaliforniai gyártó piaci értéke csak az idén 31%-kal emelkedett, az új csúcsérték 104,5 milliárd dollár.
Úgy tűnik, a japán gumiabroncs-gyártó óriás a nyári Tokiói Olimpia idejére már a nem pneumatikus, műanyagküllőkön rugózó kerekek sorozatgyártást tervezi, de nem személyautókra.
Mostanság folyik a Honda E piaci bevezetése, így egyre több információ lát napvilágot a típussal kapcsolatban. Nem csak adatok és más tényszerű információk, de esetenként olyan félmondatok is, amelyek a típus jövőjére utalnak.
Gabriel Wickbold, egy Sao Paulo-i fényképész és művész egy 7-es BMW-n élhette ki alkotói vágyát. A végterméket januárban mutatták be Brazíliában, ami igencsak figyelemre méltóan sikerült.
A brit Autoexpress híre szerint már a márciusi Genfi Autószalonon kiállíthatják a Renault Twingo tisztán elektromos változatát, méghozzá jól ismert hajtással. Ugyanazzal, amelyet a Smart is használ a műszakilag a Twingóval lényegében azonos Forfour kisautóban.
Teljesen új típusról persze nincsen szó: a 2016 óta ismert E osztály alapos frissítésére készül a Mercedes, ezt mutogatják most némi álcázással.
Nem a Cruise az első olyan cég, amely a közösségi közlekedés egy új formájával kísérletezik, de az azért nem gyakori, hogy egy ilyen cég saját járművet fejlesszen, amelyet gyártani is tervez.
A Toyota valószínűleg nem az utolsó gyártó, amely egy hibás légzsák-vezérlő elektronika miatt kénytelen 3,4 millió autót visszahívni.
A Subaru is beszállt az évek óta tartó ígéret-kórusba, amelyben az autógyártók harangoznak be újabb és újabb, részben vagy egészben elektromos modelleket.
Az elektromos kézbesítési flotta villanyautókból, és 3 kerekű riksákból fog állni. Jeff Bezos, az Amazon alapítója ma osztott meg videót Twitter-oldalán, melyben leleplezi az új szerzeményeket.
Hey, India. We’re rolling out our new fleet of electric delivery rickshaws. Fully electric. Zero carbon. #ClimatePledge pic.twitter.com/qFXdZOsY4y
— Jeff Bezos (@JeffBezos) 2020. január 20.
Egyelőre egyetlen képet mutattak a Suzuki következő tanulmányautójáról, amelyen csupán a neve, és a körvonalai láthatók. A Futuro-e egyértelműen tanulmányautó lesz, amelyet az indiai közönségnek készítettek.
Egyelőre egyetlen sportosabb Volkswagen Golf változatot sem mutattak a legújabb generációból, de ez egészen biztosan átmeneti állapot. A CocheSpias által közzétett kép alapján nem kevesebb, mint öt ilyen érkezik, és mindegyik az idén.
Az Iling Show nevezetű Youtube-csatornán elhagyatott, gazdátlan járművekből építenek egyedi, különleges autókat. Legutóbbi munkájuk alanyaként egy Lada Nivát választottak, amibe nem kevés időt és energiát fektettek, mire elkészítették a látszólag földön ülő verziót.
Az Ionity meglepő mértékű áremelést jelentett be január 31-étől: az eddigi, alkalmankénti 8 eurós tarifa helyett a továbbiakban kWh-nként számláznak, méghozzá olyan összeget, amihez képest egy benzines átlagautó tankolása is olcsónak hat.
Múlt héten merült fel, hogy baj lehet akár félmillió Teslával: az Egyesült Államok közlekedésbiztonsági ügynökségéhez, az NHTSA-hoz benyújtott petíció szerint nem kívánt gyorsítások fordulnak elő, a szokásosnál sokkal gyakrabban. A Tesla szerint azonban csupán alaptalan vádaskodásról van szó, amelyet egy tőzsdespekuláns kezdeményezett annak érdekében, hogy letörje a vállalat részvényeinek árfolyamát.
A befektetők hátat fordítottak a Sono Motorsnak, ezért fordultak ismét a közösségi finanszírozás eszközéhez, és úgy néz ki, ez jól működött: kevesebb, mint két hónap alatt összejött az 50 millió eurós célösszeg.
Francia lapértesülések szerint a PSA csoport központilag döntött arról, hogy az idei Genfi Autószalonon nem vesz részt egyik márkája sem.
Az Autoblog közölt rövid cikket a Scottsdale-i aukcióról, melynek sztárja egyértelműen egy Dodge Viper volt. Ennek nem az az egyetlen különlegessége, hogy az első szériából a legelsőként gyártott példány. Eredeti árának majdnem hatszorosáért, 86 millió forintért kelt el a még 10000 km-t sem futott Viper. Tulajdonosa a tavaly elhunyt Lee Iacocca volt, aki többek között 1979-től a Chrysler elnökeként is munkálkodott, és nagyban hozzájárult az amerikai autógyártó vállalat válságból való kilábalásához.
A Renault láthatóan vagy tíz évvel előzte meg a korát a teljes elektromos kínálat bevezetésével, legalábbis erre utal, hogy tavaly minden eddiginél nagyobb mennyiségben tudták eladni a villamos hajtású típusokat.
A Formula E-t is szervező Alejandro Agag szerint a válasz határozott igen. Olyannyira, hogy a régóta rebesgetett Extreme E villanyautós tereprali-sorozatnak már a versenynaptára is elkészült.