Egy viszonylag kisszériás, valódi luxusautó elkészítése még manapság is elég hosszú folyamat. A Bentley most egy videóban mutatja be, hogy a brutális Bentayga terepjáró hogy áll össze kész autóvá kicsivel több, mint öt nap alatt.
Elintézhetnénk a címben szereplő mondatot azzal, hogy csak egy frappáns frázisról van szó, de egészen másképp fest a helyzet, ha kiderül: maga a VW első embere nyilatkozta ezt.
Sosem volt még jobb éve a Daciának a tavalyinál – írtuk ezt tavaly januárban, de ez az állítás most is igaz. A rekordsikeres 2018-as után ugyanis a '19-es év is új eladási csúcsot hozott a román-francia márkának.
A szokásos ügyeleti keresőkört futottam az MTI-n, amikor az autó szóra fura fekete szobrokat dobott ki a kereső. Azt írják, Baráth Gábor mohácsi művész készíti őket mindenféle használt gumiból a bicikli abroncstól az autósok levetett gumijáig. Nem tudom, művészetileg mekkora teljesítmény ez, de hozzá nem értőként komoly munkáknak tűnnek. Itt van belőlük egy galéria, végig tudja lapozni, aki kedvet kapott.
A Volkswagen AG húsz százalékos részesedést készül vásárolni a kínai Guoxuan High-tech Co. Ltd. akkumulátorgyártó vállalatban - értesült a Reuters hírügynökség a cégekhez közel álló forrásoktól.
A jelenleg kapható Quattroporte, a Levante és a Ghibli modellekre épülő, mindössze százdarabos, különleges kiadást jelentett be a Maserati, hogy így idézze fel a nyolcvanas években gyártott Royale-sorozat emlékét.
Korábban kétszer is találkoztunk már a Zarooq SandRacer nevű terep-kupéval, harmadszor azonban kissé újragondolt formatervvel, és új néven bukkan fel.
Tanulmányként már tavaly tavasszal bemutatták az SMV nevű Volkswagent Kínában, és ahogy már akkor sejteni lehetett, a szériagyártás sincsen távol. Most valahol Észak-Európában fotózták le, ahol a hidegtűrés-teszteket végzik rajta, de valószínű, hogy a bemutatót is megtartják még az idén.
A tajvani székhelyű Foxconn és a Fiat-Chrysler stratégiai együttműködésre készül. Egyelőre egy keretmegállapodás aláírására készülnek, de a közös tervek már most elég komolyan hangzanak.
A Ford hasonló, hagyományos hibrid rendszert épít a két egyterűbe is, mint amilyet a Kuga kapott, a cél a szén-dioxid-kibocsátás érezhető csökkentése.
Kuplungot cserélni időigényes, és sokszor nehézkes. Ez hatványozottan érvényes a szuperautókra. Az 1980-as, 90-es években gyártott középmotoros Ferrarik szervizelése híresen bonyolult, de az F50 kiemelkedik közülük.
A Teslánál eddig egyértelmű volt a felállás: ha másutt is gyártották az autóikat, a tervezési munka az Egyesült Államokban zajlott. Ám úgy látszik, ez sincsen kőbe vésve: Elon Musk saját WeChat hozzáférésén keresztül most Kínában kezdett szakembereket toborozni.
Tíz évvel első Dakar-győzelme után újra, immár harmadszor is Carlos Sainz nyerte a bolygó legnevesebb tereprali-versenyét. 2015 után nyert újra a Mini, aminek ez az első sikere hátsókerekes autóval.
Az már korábban sem volt titok, hogy az Urus révén a Lamborghini az eladások megtöbbszörözésére készül, és bőven túl is teljesítették a tervet.
A Ford első, csak elektromos hajtással kapható személyautója, a Mach-E aligha lesz tömegmodell, ezért eleve úgy tervezték, hogy a legdrágább alkatrészét megkaphassa legalább egy másik modell is.
A BYD egyike a legrégebben villanyautókat gyártó cégeknek, bár a termékeikkel Kínán kívül kevéssé lehet találkozni. Új, Han elnevezésű modelljük is a hazai piacra készül, és nem csak formás, úgy néz ki, hatékony is.
Az Arrival korábban arról vált ismertté, hogy a UPS gyorsposta-szolgáltató, és a brit Királyi Posta is rendelt a cég kedves formájú, tisztán elektromos üzemű kézbesítő furgonjaiból. Ám a viszonylag friss villany-teherautós vállalkozás sokkal többet ígér egy jó formatervnél.
Míg korábban természetes volt a hathengeres motor a Cayman és Boxster típusokban is, a 2016-os modellfrissítés óta a legdrágább és legsportosabb GT4 változatokon kívül mindkét modell csak négyhengeres turbómotorokkal érhető el. Vagyis eddig így volt.
Azon már a Mulsanne megjelenésekor meglepődtünk, hogy még el tudtak készíteni a 6,75 literes, ősrégi, Rolls-Royce eredetű V8-asból egy olyan változatot, amely minden környezetvédelmi normának megfelel.
Megvan a Dacia válasza a szigorodó károsanyag-kibocsátási normákra. Az olcsó márka nem menekülhet a villany felé, így a talán legészszerűbb választ találta meg a flottaátlaga tisztítására: gázosítanak a kínálatban, és ami ebben a legjobb, felár nélkül teszik.
Hamarosan nem csak az utasaikhoz, de akár a járókelőkhöz is beszélni fognak a Teslák, erről árulkodik Elon Musk napokban közzétett rövid videója, melynek kapcsán az Electrek közölt részletes cikket.
Teslas will soon talk to people if you want. This is real. pic.twitter.com/8AJdERX5qa
— Elon Musk (@elonmusk) 2020. január 12.
Összesítette 2019-es gyártási adatait az Audi Hungaria. Megvan az új házi rekord a győri gyárnak autóból, de a motorgyártás is jól szaladt tavaly, nem kellett sok a kétmillió darabhoz.
Bár a képeken már álcázás nélkül látható az újdonság, egyelőre csakannyi biztos, hogy a képek a kínai FAW-VW-nél készültek, és olyasmi látható rajtuk, amit a VW eddig még nem mutatott be hivatalosan.
A koreaiak eddig csak szedánokat kínáltak a luxusautó-vásárlóiknak, de most bemutatták az első SUV-jukat, amely a BMW X5 kategóriájában próbál majd helyet szorítani a márkának.
Lapo Elkann tuningcége, a Garage Italia Customs mutatta be ezt a réginek látszó, mégis hibátlan állapotú Fiat Pandát, amely összkerék-hajtású, elektromos, és persze egyedi példány.