Ezelôtt négy-öt évvel történt, hogy úgy éreztem, nem élhetek terepjáró nélkül. No, nem divatból - a szükség vitt az elhatározásra.
Böngésztem a hirdetési újságokat, mert akkor még nyoma sem volt elektronikus hirdetéseknek, internetes sajtónak. Elsôsorban a pénztárcám irányított a típus kiválasztásánál, így a legolcsóbb lehetôség a Suzuki Samurai maradt. Tudom, sokak szerint léteznek a terepjárók és a Samuraiok, én sem tudtam mit választok, de így döntöttem, és nem bántam meg.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Aztán megszoktam a kockavasat, szerettem volna csinosítani, fejleszteni, de sehol, semmit nem találtam. Végül egy utcai suzukist csíptem el, aki felvilágosított, hogy Szentendrén egy pasinak eladásból maradt, használt cuccai vannak. Így akadtam rá Barna Attilára, akivel elhatároztuk, hogy megalapítjuk a SUZUKI 4x4 Clubot, összefogva a márkabarátokat, segítve a Suzuki dzsipesek mindennapos életét.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Azóta magyar bajnokságot (trial, off road) nyert autók épültek a klub műhelyében. Barna Mágus jóvoltából újítások, technikai újdonságok kerültek beépítésre, amelyre külföldön is felfigyeltek.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Veteránnak számító LJ 80-as terepjárók fiatalodtak és izmosodtak meg a klub szárnyai alatt, hozzáértô szakmai munkával. Egyes autók a feljavításon kívül műanyagból komplett ruhatárat kaptak.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A csóró kategória kezdte összeszedni magát a klub kisebb nagyobb felszerelési tárgyaival. A méregdrága cuccokat jó minôségű hazaiak helyettesítik. Műanyag szélesítô ívek, a tetôkön bikini, ponyva, a pótkeréken szitázott bugyi és a belsô dizájn kínálatában ülések, övek, kormányok, matricák, stb.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A Suzuki 4x4 Club tagjai nem a MÉH telepekkel kötöttek vas leadási szerzôdést, így a találkozókon nem a törés-zúzáson van a hangsúly, hanem a baráti, segítôkész szálak erôsítésén, az ügyes és a helyzeteknek megfelelô autózáson, tanácsokon.
A stuttgarti baráti szervezetünk tagjaival eltöltött elôzônapi vidám sváb tivornya után szívesen merítettük meg a verdákat a tokodaltárói láposban és küzdöttük fel magunkat a Pilis egyik csúcsára.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A képen sajnos nem látszódnak a Viperások (értsd: Vitara), mert ôk még talán a mai napig harcolnak a természet erôivel.
Ha többre vagy kíváncsi hívd a 06/30/9449-466 számot vagy látogass el a: www.suzukijeep.ini.hu címre.

Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
1,6 millió kilométert tekert a Toyotájába. Kétszer
A Louisiana államban élő férfi rengeteget vezet, és érthető módon elégedett a Toyotákkal.
- Közélet
Drasztikusan megugrott az elektromos autók száma, be is zuhantak az árak
Bővül a magyar villanyflotta: közel 3 ezres növekedéssel zárult a március.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Rárombolt a koncra a Volkswagen-leány
A Scaniához kerül a Northvolt egy része.
- Hírek
Több baleset is nehezíti a közlekedést kedd reggel, az M4-es autóút, az M0-s és három főútvonal is érintett
Különösen a tehergépkocsikra jár rá a rúd ma reggel.
- Hírek
Felrobbant a Camaro motorja, messzire lőtte a géptetőt
A motorháztető kétfelé szakadt, a felső része tizenpár méterrel az autó mellett landolt.
- Hírek
Mi lesz veled, sportautóipar? Veszélyes anyaggá nyilvánítaná a karbonszálat az Európai Unió
Ha a javaslatot megszavazzák, 2029-ben léphet életbe.
- Hírek
5 év alatt 900 összeszerelt motort loptak el a Kia gyárából
Győr és Szentgotthárd feszülten figyel.
- Hírek
Lezárult a 24 órás speedmaraton, közzé tette az eredményeket a rendőrség
A kezdeményezés keretein belül a rendőrség 1300 helyszínen mérte az autósok sebességét.
- Hírek
Két modelljét is kinyírja a Mercedes
Testvérmodellekről van szó: a T osztály és a Citan is megy a levesbe.
- Hírek
Emiatt kár volt! Életveszélyes kaszkadőrmutatványt mutatott be egy autó utasa a 11-es úton
Az esetről videó is készült.
- Hírek
F1 kibeszélő: Piastri egyre jobb, Norris egyre rosszabb, válság a Red Bullnál
Még ha Oscar Piastri győzelme nem is forgott veszélyben, bőséggel akadt érdekes és izgalmas történés a legutóbbi Forma 1-es nagydíjon.
- Hírek
A Maserati CEO-ja reagált a pletykára, miszerint eladhatja a márkát a Stellantis
Az újabb pletykahullámot az robbantotta ki, hogy a Stellantis egy külsős tanácsadó vállalat, a McKinsey and Company segítségét kérte.
