Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Ennyire erős utcai turbómotor soha nem forgott még 10 ezerig: a Lamborghini Temerario sokkal több, mint két elvesztett henger.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Szentesi István és Ágó Béla tartott Mesterkurzust a 44. Parkoló Parádén, V8-ról, ezer lóerőkről, égésterekről.
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Bár az előítéleteknek egykor tényleg volt alapja, a zsolnai Kia gyárban tett látogatásom után egyértelmű, hogy nagyot változott a világ.
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Retro-alert! A MűhelyPRN mellé a típushoz passzoló, 2003-as Totalcar-adás részletével is készültünk, ami nekünk nagyon vidám perceket okozott.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
A baleseti statisztika egyre rosszabb, pedig a biztonsági technika egyre fejlettebb. A választ a sorompók gyártójánál keressük.
A Toyota erődemonstrációs házibuliján jártunk.
Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
Zolee a Polski Fiattól és a Ladától a Daewoo-n át jutott el a német prémium trióig, egy Audi és egy BMW után vesz Mercit. Mi pedig átvizsgáljuk!
Két méretben összesen négy gumi bukott meg az ADAC tesztjén.
Kevés ember vágyik erre a típusra, de aki igen, az annál lelkesebben. Tibor maximalista, a gyárias 309-ét pedig ennek megfelelően tartja karban.
Zsoltnak álomautó volt, de tudja, hogy az álmokért küzdeni kell, és rendesen költ erre a Mercire. Mi van még hátra?
A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Elegáns autó, nagyon finom működéssel, kedvező fogyasztású V6-os hibriddel, csak az inverter és a vezérlés szavakat ne halld sokszor.
Autók, amik jól titkolják, hogy V8-as rotyog a motortérben. Ritkák és nem is olcsók, viszont belesimulnak az utcaképbe.
A típus, amiből rengeteget tuningoltak, törtek és hajtottak bele a pusztulásba, a túlélőket pedig egyre jobban kell becsülni.
Egyszer fent, egyszer lent. Válogatásunkban olyan márkák szerepelnek, amik akár többször is megjárták a piaci szamárlétrát.
Öt villanyautóval indultunk el Miskolc felé, hogy kiderítsük, melyik hogyan teljesíti a gyári értékeket.
Mátyás szeretett volna egy viszonylag fiatal, tágas, kényelmes, automata autót, és nem érdekelte a kilométer.
Ahogy egy szép autó lehet rossz, úgy egy csúnya autó is lehet jó, költeni viszont egy ennyire olcsó autóra is kell.