Prius-megbízhatóság szebb köntösben: a Lexus CT200h használtpiaci népszerűsége nem indokolatlan, de van egy-két buktató, ami drága lehet.
Ahogy telnek az évek, egyre modernebb autók töltik be a muzeális minősítéshez szükséges 30 éves kort, idén már az 1995-ös újdonságok is veteránok.
Vonzó lehet olcsón prémiumautót venni, rengeteg is van belőle a piacon, de csak a legbátrabbak merik megvenni az ismert problémákkal.
Síeléshez ajánljuk: az elsődleges szempont a csomagtartó mérete, és a csúszós utak miatt az összkerékhajtás is feltétel.
Jóval olcsóbb, mint a kortárs Prius 3, cserébe kevésbé fejlett, az akkucsere költsége pedig fájdalmas.
Zárjuk le 2024-et pozitívan: a MűhelyPRN idei utolsó egy nagyon szép 2015-ös Ladát hoztunk nektek, lelkes és fiatal tulajdonossal!
A Deltic motort hajókban, mozdonyokban és még egy tűzoltóautóban is használták.
Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
A soros 14 hengeres motort a hajózásban használják és autós elmével felfoghatatlan számadatokat produkál működés közben.
A tervek szerint építettek volna hatrotoros változatot is 3000 lóerővel.
Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.
Alig pár darab van belőle eladó, és az alkatrészárai nagyon húzósak, de japánosan precíz autó a Honda Legend. Megnézzük, mennyit kell rá költeni
Mindenki máshogy ütötte be a fejét, Bence például négy darab 406-ost ápolgat otthon, ez a legfirssebb beszerezése. Lesz rá mit költeni.
Barátokat szerezni nem csak humorral meg személyiséggel, de egy minőségi OBD-olvasóval is lehet. Két profi eszközt próbáltunk ki!
Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Ennyire erős utcai turbómotor soha nem forgott még 10 ezerig: a Lamborghini Temerario sokkal több, mint két elvesztett henger.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Szentesi István és Ágó Béla tartott Mesterkurzust a 44. Parkoló Parádén, V8-ról, ezer lóerőkről, égésterekről.
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Bár az előítéleteknek egykor tényleg volt alapja, a zsolnai Kia gyárban tett látogatásom után egyértelmű, hogy nagyot változott a világ.
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Retro-alert! A MűhelyPRN mellé a típushoz passzoló, 2003-as Totalcar-adás részletével is készültünk, ami nekünk nagyon vidám perceket okozott.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.