Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
A soros 14 hengeres motort a hajózásban használják és autós elmével felfoghatatlan számadatokat produkál működés közben.
A tervek szerint építettek volna hatrotoros változatot is 3000 lóerővel.
Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.
Alig pár darab van belőle eladó, és az alkatrészárai nagyon húzósak, de japánosan precíz autó a Honda Legend. Megnézzük, mennyit kell rá költeni
Mindenki máshogy ütötte be a fejét, Bence például négy darab 406-ost ápolgat otthon, ez a legfirssebb beszerezése. Lesz rá mit költeni.
Barátokat szerezni nem csak humorral meg személyiséggel, de egy minőségi OBD-olvasóval is lehet. Két profi eszközt próbáltunk ki!
Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Ennyire erős utcai turbómotor soha nem forgott még 10 ezerig: a Lamborghini Temerario sokkal több, mint két elvesztett henger.
Sorozatunk befejező részéből kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Szentesi István és Ágó Béla tartott Mesterkurzust a 44. Parkoló Parádén, V8-ról, ezer lóerőkről, égésterekről.
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Bár az előítéleteknek egykor tényleg volt alapja, a zsolnai Kia gyárban tett látogatásom után egyértelmű, hogy nagyot változott a világ.
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Retro-alert! A MűhelyPRN mellé a típushoz passzoló, 2003-as Totalcar-adás részletével is készültünk, ami nekünk nagyon vidám perceket okozott.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
A baleseti statisztika egyre rosszabb, pedig a biztonsági technika egyre fejlettebb. A választ a sorompók gyártójánál keressük.
A Toyota erődemonstrációs házibuliján jártunk.
Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
Zolee a Polski Fiattól és a Ladától a Daewoo-n át jutott el a német prémium trióig, egy Audi és egy BMW után vesz Mercit. Mi pedig átvizsgáljuk!
Két méretben összesen négy gumi bukott meg az ADAC tesztjén.
Kevés ember vágyik erre a típusra, de aki igen, az annál lelkesebben. Tibor maximalista, a gyárias 309-ét pedig ennek megfelelően tartja karban.
Zsoltnak álomautó volt, de tudja, hogy az álmokért küzdeni kell, és rendesen költ erre a Mercire. Mi van még hátra?