2019.05.28. 07:25 Módosítva: 2019.05.28. 08:01

Zsolt újként vásárolta, majd azonnal munkára fogta ezt a 2012 májusi Hyundai I40 SW-t. Az autó turbódízel, a gyengébbik CRDI motor van az orrában, egy rakás számla a szervizkönyvben és 300 ezer budapesti taxikilométer a múltjában. Az autó eladó, gazdája becsületes, ezért mindent elmond majd a vevőnek az eddigi javításokról, és a várható kiadásokról. Hogy teljesebb legyen a kép, jelentkezett a MűhelyPRN-be, mi pedig alaposan átvizsgáltuk az i40-et a sorozat új helyszínén, az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben.

Korábbi epizódok:

Hogyan lehet ennek a romnak rendszáma?
Dalma olcsó autót szeretett volna, ezért vett egy régi Swiftet. Nehéz eldönteni, mikor csapták be igazán.
Egy Toyota sosem hagy cserben? Tévedés
Ó, azok a jó kis japán szívó benzinmotorok - nosztalgiázunk. Pedig még egy Corolla is lehet csapda.