Egymilliós autó, millió hibalehetőséggel
Formaterve és kényelme alapján hívogató vétel a 2004 és 2011 közt gyártott, szépséges Peugeot 407. A története során összesen háromféle négyhengeres és egy véhatos benzinmotorral, illetve háromféle négyhengeres és kétféle hathengeres turbódízellel szerelt, limuzinként, kupéként és kombikasznival gyártott típus manapság olcsóbb mint szinte bármi ebben a méretben, ebből a korszakból. Ugyanakkor még külső szakértőnk, Szilva Tamás is azt mondja, hogy néha nagyon nehézkes a 407-esek szerelése sok drága hibája lehet a típusnak. Ákos autója 2,2 HDI SW, vagyis kombiváltozat. Ez a legszebb verzió, ráadásul néhány dolgot az előző tulaj cseréltetett rajta, így elvileg most a gondtalanság jön. Vajon valóban? A 2007-es autót az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben néztük át alaposan.
Korábbi epizódok:
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
- Ennyire jó Opel nem lesz többé
- Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.