2019.10.29. 14:17

Péter képes számot vetni döntése középtávú következményeivel. Autója, a mai MűhelyPRN-ben szereplő 1998-as BMW 525TDS esetében ez a tetemes javítási-, és fenntartási költségek ismeretét jelenti. Most több mint félmillió kilométernél tart a huszonegy éves Touring, szinte csak a motorja hibátlan, amelyről amúgy mindenki azt tartja, hogy "ne vedd meg" konstrukció. Mit találtunk még? Mit mond az Avalon szerviz csapata és mit tanácsol egy vérbeli BMW guru? Az E39-es sorozat ára mélyponton van a piacon, ezért csábító vétel sokak számára, de nem árt tudni, hogy a konstrukció kicsit sem vált egyszerűbbé az elmúlt években, alkatrészei nem filléres tételek és csak azok képesek otthon megjavítani, akik valóban értenek a szereléshez. Az 525-ös turbódízel BMW 750 ezer forintért vették, majd 177 ezer kilométer alatt körülbelül 1,5 milliót költöttek a javításokra, illetve elsősorban az alkatrészekre, mert a munkák zömét Péter végezte el.

Korábbi epizódok:

Mi romolhat el ezen a Peugeot-n? Minden!
Átvizsgáltunk egy több mint 170 ezer kilométert futott 5008 egyterűt, majd megkértük a specialistát, hogy meséljen a THP motorról. Mesélt...
Párévesen már olcsó, hatalmas és francia
Sok helyet ad kevés pénzért a használt Peugeot 5008. A magyar kínálat is óriási, de vajon milyen ez a példány hétévesen?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.