2019.10.29. 14:17

Péter képes számot vetni döntése középtávú következményeivel. Autója, a mai MűhelyPRN-ben szereplő 1998-as BMW 525TDS esetében ez a tetemes javítási-, és fenntartási költségek ismeretét jelenti. Most több mint félmillió kilométernél tart a huszonegy éves Touring, szinte csak a motorja hibátlan, amelyről amúgy mindenki azt tartja, hogy "ne vedd meg" konstrukció. Mit találtunk még? Mit mond az Avalon szerviz csapata és mit tanácsol egy vérbeli BMW guru? Az E39-es sorozat ára mélyponton van a piacon, ezért csábító vétel sokak számára, de nem árt tudni, hogy a konstrukció kicsit sem vált egyszerűbbé az elmúlt években, alkatrészei nem filléres tételek és csak azok képesek otthon megjavítani, akik valóban értenek a szereléshez. Az 525-ös turbódízel BMW 750 ezer forintért vették, majd 177 ezer kilométer alatt körülbelül 1,5 milliót költöttek a javításokra, illetve elsősorban az alkatrészekre, mert a munkák zömét Péter végezte el.

Korábbi epizódok:

Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.