2020.01.07. 06:11

Az Opel Amperaként ismert autó valójában a General Motors terméke volt és ez jól látható minden porcikáján. Igaz, hogy az orrában egy sima egynégyes, szívóbenzines motor ül, de a plug-in hibrid hajtáslánc első próbálkozásra is jól sikerült és az egykor 15 millió forintra árazott autó mára 3-4 milliós használtcikk lett. Ideje alaposabban foglalkoznunk ezekkel az alternatív hajtású típusokkal, ezért a MűhelyPRN második évadát nem is kezdhetjük mással. Tananyag, ha te is váltanál a dízelről. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car service-ben vizsgáltattuk át, és segítségünkre sietett Nattán György az E-Service Solymár vezető-szakértője is.

Korábbi epizódok:

Öthengeres Volvo első autónak?
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Ganxsta Zolee és az amerikai álom
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.