2020.01.29. 06:23

A legolcsóbb magyar rendszámos, elvileg azonnal használható példányt 400 ezer forintért hirdetik, így nem mondhatjuk, hogy a Volvo V70 második generációja drága opció a magyar használtautó-piacon. Ugyanakkor a szóban forgó autót valamiért úgy fotózták le, hogy ki se kelljen takarni a rendszámait, mert azok egyszerűen nem kerültek fel a képre. Ezt a V70-et 2000 és 2007 közt gyártották, az első generációs S60 és az S80 közé ékelődött a kínálatban, ez volt a köztes kombi, hiszen a másik két modellből csak szedán készült. A kínálat zöme öthengeres dízelekből áll nagyjából egy-másfél millióért megy a zömük, az öthengeres turbódízel 126 vagy akár 185 lóerős is lehetett, de aki manapság biztosra menne, inkább a szintén öthengeres benzinmotorok közül választ, melyek sajnos elég ritkák. Nem lesznek különösebben takarékosak, pláne ha turbósak, de amikor egész Európában ilyen sokan rúgják le magukról a dízelautózást, legalábbis erősen megfontolandó, hogy az ember ne most vásárolja be magát valamibe, amivel hatalmas bukóra számíthat amikor eladná, előtte pedig még jó eséllyel több százezret el kell rá költenie éppen a dízelsége és az elhasználódása miatt. Innen indul Dávid és a "drágán" vásárolt benzines Volvo története. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Szilveszteri kiadás egy erős fiatallal és egy ralilegendával
Zárjuk le 2024-et pozitívan: a MűhelyPRN idei utolsó egy nagyon szép 2015-ös Ladát hoztunk nektek, lelkes és fiatal tulajdonossal!
Az autó, ami karácsonykor is segít!
Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.