Miért ilyen tartós egy Honda?
Csupán két és fél évig gyártották, ráadásul mindez az előző évezred végén történt, de a Honda Civic hatodik generációja valahogy nem akar eltűnni az utakról. Olyan sokféle motor- és karosszériaváltozat készült belőle, hogy ez önmagában ad némi magyarázatot a töretlen népszerűségre, melyet még a típus rozsdásodási hajlama sem halványított el. A mai MűhelyPRN epizódban egy kifejezetten ritka verziót, egy Aerodecket mutatjuk meg, melynek szép története van. Az autót 2013-ban a Becsületesnepper hozta az országba, majd kézről-kézre járt. Innen szép nyerni, mondhatnád, de ez az 1,5 literes zöld kombi csak elmosolyodik. Meddig él még az angol Civic? Az autó átvizsgálása a válasz, melyet ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben végeztettünk el.
Zsolt autóját is ellenőriztük az alvázszám megadásával a Totálkár kártörténeti lekérdezőrendszerben, amely az elmúlt húsz év magyarországi biztosítói, kárszakértői és autószervizekből származó adataiból merít az alvázszám megadásával. A rendszer használata ingyenes volt, mert nem találtunk korábbi helyreállítási kalkulációt, és 3990 forintba kerül autónként, ha kiderül valami, ami minden autóvásárlás előtt hasznos.
Korábbi epizódok:
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.