2020.06.03. 16:50

Ezer forintból több mint száz kilométert mehetsz, a fenntartási költségekből kijön a használt Nissan Leaf törlesztőrészlete, ráadásul az autó nem pusztítja el önmagát a városi használat közben, rövid távokon, mint egy modern dízel vagy benzines. Nem csoda, hogy egyre több első generációs Nissan Leaf érkezik Magyarországra. Aki tud otthon, vagy a munkahelyén tölteni és naponta legfeljebb 50-70 kilométert tesz meg, annak második autóként ez most a tökéletes választás. Erre a következtetésre jutott Szilárd is, amikor ezt az autót választotta. Lássuk, mi mindent kell tudnia bárkinek, mielőtt használt Leafet vásárol! A 2013-as autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át, és segítségünkre sietett Nattán György az E-Service Solymár vezető-szakértője is.

Szilárd autóját is ellenőriztük a  Totálkár kártörténeti-lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés 3990 forintba került, mert a rendszer két korábbi káreseményt is talált, melyek teljes magyarázattal szolgálnak a műsorban feltárt jelenségekre. Amikor a Totálkár nem talál kárelőzményt, a lekérdezés ingyenes. 

Korábbi epizódok:

Ennyire jó Opel nem lesz többé
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.