2020.12.02. 17:34

A Trabant egy kényszerhelyzetekből álló korszak emléke, de ha mégis marad bármi szerethető a szocializmusból, hát az éppen az a leleményesség, amely segített létrehozni a minimális nyersanyagigényű, könnyen gyártható és szerelhető, ám mégis innovatív és praktikus kisautót. Igen, mai szemmel nézve egy 601S hihetetlenül balesetveszélyes, még kortársai zöméhez képest is nagyon környezetszennyező, ráadásul lakott területen kívül nehezen tartható vele a mai forgalom tempója. De mégis örökös helye van a keleti tábor közlekedéstörténetében. Tibor autóját már láthattátok a Fotelnepperben. Ez egy 1990-es példány, percekkel a négyütemre-váltás előttről. Gazdája 50 ezer forintért vásárolta nagyon rossz állapotban, majd jött a felújítás, mi pedig alaposan átnéztük az Avalon Bosch Car Service-ben, hogy megmutassuk nektek a MűhelyPRN 85. epizódjában. Meg fogtok lepődni, mennyire érti a Trabik lelkét az ezredforduló nemzedéke.

Korábbi epizódok:

Nem is kell rá költeni (két költés között)
„Ez miért nem rohad, mint minden Mazda?” – Roland, autószerelő.
Ennyibe kerül, amikor a Touaregnek nincs baja
Mikor hallottad utoljára a „jó Touareg” kifejezést, avagy hogyan vegyünk hirtelen felindulásból, átvizsgálás nélkül 17 éves használt SUV-t?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.