2021.03.15. 16:24

Ezeket az autókat béren kívüli juttatásként kapja valami céges káder, aki beleül, napok alatt összekeni az üléseket, hónapokon belül leparkolja a kaszni sarkait és a két csere közt eltelő évek során mindvégig ügyel arra, hogy hidegen is csövön hajtsa a jéghideg motort - mert az autó nem az övé, csak használja és az abúzus következményeit sem kell viselnie. Nagyjából így foglalható össze, amit a flottaautókról gondolnak a szkeptikus vevők. Arra már kevesebben asszociálnak, hogy miközben a fentiek többnyire egyszerű előítéletek, éppen ezeknek az autóknak van mindig követhető szervizörténetük, részletes jegyzék a javításokról és töréskárokról, illetve szintén ezeket a példányokat vizsgálja át független szakértő, mielőtt a flottacég eladja őket neked vagy nekem. Egy ilyen eladás előtti állapotfelmérést nézhettek meg a Carnextnél az Autóvásárlók Akadémiája negyedik epizódjában.

Az Autóvásárlók Akadémiája harmadik epizódjában az Autórevizorral ismerkedhettetek meg, aki ezer autót látott már és tudja, mikor kell hátat fordítani, majd keresni egy másik példányt.

Sorozatunk második epizódjában az autók előéletének feltárásához adtunk segítséget. 

Az első epizódból pedig kiderül, miért nagyon fontos reálisan látni, mire kell az autó és mennyit költhettek a vásárlásra, valójában. 

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.