Tényleg golyóálló a Honda-technika?
MűhelyPRN: Honda CR-X Del Sol – 1997.
Az Avalon szervizbe egy kifejezetten ritka Hondát hívtunk meg, mivel nagyon érdekelt minket, hogy képzeli egy 1997-es CR-X, hogy még nem rohadt szét, miért nem állt be már rég a 8000 fölé pörgő motorja, és hasonlók. Huszonnégy év nagy idő, még akkor is, ha nem olyan kocsiról beszélünk, amivel az ember kontinensnyi távolságokat bebarangol. Viszonylag kevés is a CRX Del Solban a kilométer, de ki tudja, minek lehet hinni? Hát, hogy egy példát említsek: az alapos átvizsgálásnak. Megemeltük a Hondát, és...
Korábbi epizódok:
- Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
- Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Válasszon sablont
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.