Tényleg golyóálló a Honda-technika?

MűhelyPRN: Honda CR-X Del Sol – 1997.

2021.06.16. 17:28

Az Avalon szervizbe egy kifejezetten ritka Hondát hívtunk meg, mivel nagyon érdekelt minket, hogy képzeli egy 1997-es CR-X, hogy még nem rohadt szét, miért nem állt be már rég a 8000 fölé pörgő motorja, és hasonlók. Huszonnégy év nagy idő, még akkor is, ha nem olyan kocsiról beszélünk, amivel az ember kontinensnyi távolságokat bebarangol. Viszonylag kevés is a CRX Del Solban a kilométer, de ki tudja, minek lehet hinni? Hát, hogy egy példát említsek: az alapos átvizsgálásnak. Megemeltük a Hondát, és...

Korábbi epizódok:

Kézit akart, automatát vett 420 ezer km-rel
Benzines, automata váltós Galantot választott Emese a kínálat felső részéből. Így kell ezt csinálni, vagy élete tévedése volt?
Ami nincs benne, az nem romlik el!
Ha pár százezerért keresel autót, akkor a Fabia I. az egyik lehetőség. Erre is lehet költeni, de hol a határ, amíg meg is éri?
Válasszon sablont

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.