Benzines és szívó: négyes Golffal járni 2021-ben?
MűhelyPRN: Volkswagen Golf IV. Variant 1.6 – 2003.
Tamás Golfja a józan vonalat követi, kombi, szívó benzinmotorral, amit már tíz és fél éve gondoz. Az Avalon szervizben átvizsgáltuk, hogy kiderüljön, mennyi baja van a gondoskodás ellenére, és akadt is meglepetés. Nem véletlen, hogy még mindig sok fut belőle, de az biztos, hogy mára nagyon változó a műszaki állapotuk, hiszen a legidősebb már 25 éves! Lesz-e belőle veterán, vagy még előtte szétrohad? Kiderül a legfrissebb MűhelyPRN-epizódból.
Ha a Golf IV-család egésze érdekel használtan, íme, erről is volt cikkünk. Az egymillió km-t futott Golf IV TDI-ért pedig ide kattints!
Korábbi epizódok:
- Prémium szedán a 370Z motorjával
- Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Lorem ipsum justo orci Sed Quisque.
Lorem ipsum sapien vitae.
Lorem ipsum ipsum Lorem amet.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.