Ez már elkop'

MűhelyPRN: Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI – 2013.

2021.11.10. 16:53

Az olcsó autózás ábrándja sokakat megkísértett már egy dízellel, hisz keveset fogyaszt. Valóban: régen egy 1,9-es szívódízel Golf étolajon is kiment a világból, de a mai modern dízelek esetében ez nincs mindig így. Persze a mai szó is viszonylagos, hiszen egy egy nyolcéves Opel Astra J érkezett az Avalon szervizbe az 1,7 literes CDTI motorral az átvizsgálásra. Már ránézésre is meggyőző és a kilométer sem sok, kevesebb mint 200 ezer. Aztán belenéztünk a motortérbe... maradjunk annyiban, hogy a céges flották egyik kedvenc autója nagyjából ebben a korban kezdi el kérni a pénzt, ha épp nincs szerencséje a tulajnak. És mennyit kér? Kiderül a videóból.

A típusról van használttesztünk, itt olvasható. Az Astra J gererációja arról emlékezetes még, hogy ebből készült utoljára OPC, 280 lóerős motorral, mechanikus differenciálzárral és irgalmatlan fogyasztással – a maga idején ez volt minden idők legerősebb utcai Astrája, de azt nem gondoltuk, hogy ez így is marad. Ha pedig a korább 125 epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

Ötven méter próbaút elég?
Egy bátor autóvásárlás előzte meg az átvizsgálást. Zsákbamacska, vagy a szívó benzinmotor vakon is jó?
Multitronic: nem fog elromlani, hisz már elromlott
Nem csalódtunk a 300 ezret futott A6-osban, de hogy ez így legyen, előtte rá kellett költeni egy nagyobb összeget.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.