Váltás világos nézetre
-
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
Teljes cikk
A brit eleganciának megvan az ára
MűhelyPRN: Jaguar S-Type 3,0 V6 Automata – 2003.
Klasszikus Jaguarokat idéző formavilág, a krómok, bőrkárpitok és a fabetétek mögött viszont Ford-technika jellemzi az S-Type-ot. Amikor Róbert begurult a saját, nagyon jó bőrben lévő 3,0 V6 automatájával, láttuk, hogy vigyáz rá: kívül is szép, egységes autó, belül pedig nagyon jó állapotban maradt meg benne minden. Szinte meg is értem azokat az embereket, akik 1,5-2 millió forinttal a zsebükben ezeket nézegetik. De több buktató is kiderül az Avalon szervizben!
Az igazi csapdát az alkatrészárak jelenthetik. Elképzelhető, hogy egy jó alap néhány hibájának kijavítása is horribilis összegeket visz el a drága alkatrészek miatt, és mivel az S-Type nem egy sűrű típus, az utángyártó piacon sincs nagy verseny, a választék sem mindig bőséges. De ennyi kompromisszumot be kell vállalni, ha valaki az angol eleganciát választja.
Ha a korábbi 176 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Prémium szedán a 370Z motorjával
- Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.