Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Bevált recept: farmotor, hátsókerék hajtás
Erőmérő: NSU 1000
A közhiedelem szerint a méltán híres Zaporozsec állítólagos mintája volt ez az autó. A külső kísértetiesen hasonlít. Nem volt hosszú életű az NSU, de maradandót alkotott. Vagy elfelejtjük, hogy 1905-ben dobta piacra az első autóját? Bizony, a huszadik század elején is készítettek jó autókat.
Nagyon pontosan kell megfogalmazni, hogy Prinz, Prinz 4, 1000, Prinz 1000, vagy hogyan hívjuk, mert az igazi neve ennek NSU 1000. Mindegyik névváltozatnak van különbsége, akár méretben, akár felszereltségben. Erre mindig vannak szakértők. Tehát 1000 cm3 és 4 henger hajtja ezt az autót, ami 1964-ben egészen jó lehetett, emlékezzünk a Bogár teljesítményére, vagy a csak kicsit kisebb Fiat 850-re, netán egy Skodára, Simcára.
Jól sikerült az autó, a gazdasági siker mégsem jött össze, pedig még Tito is összehozott egy gyárat Jugoszláviában. A csúcson kell abbahagyni! Az éves gyártási csúcson eladták a német anyacéget az Auto Unionnak, így még további évekig árulhatták ezt a modellt is, és átadták a K70 nevű modell gyártását, ami a Volkswagen első fronthajtásos autója lett. Tényleg ez lehetett a csúcs!
A parkolóba begurult egy 600-as és egy 1000-es modell is. A bigblokkot választottuk, mert miért is ne! Körbenéztük és meghajtottuk a görgőket.
A harmadik fokozat hivatalosan is jó 100-ig, mi pedig végigpörgettük, igaz, elég lassan ment fel erre a hegyre! Megérte.
Legyetek részei ennek a történetnek, ti is jelentkezzetek a megújult formátumú Erőmérőbe! Lesz még érdekes autó, de addig is, ha tetszett, kérlek oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.