Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Teljes cikk
Hagyjuk kihalni a cápákat?
MűhelyPRN: BMW E23 728i – 1986.
Nagyon sokan vágynak veterán BMW-re, és nem feltétlenül csak az E30-ra gondolok: a 02-es széria örökzöld, az E28-at is egyre többen szeretik, az E9 egy igazi poszterautó, az első Neue Klasse pedig történelmi értéke miatt megkerülhetetlen darab. Egy-két kakukktojás mégis van, az E23-as 7-es széria ilyen: brutális mélyponton van túl a típus, és most kezd értéke lenni. De megéri-e még feltámasztani azokat, amiket 20-30 éven keresztül csak használtak? Szakértőt kérdezünk!
Ilyen restaurálásba csak fanatizmussal vágj bele, tájékozódj a felújítás egyre magasabb költségeiről és egyre nehezebb tervezhetőségéről, és ha használatra szánt autó vásárlása előtt állsz, semmiképp ne hagyj ki egy alapos Totalcheck átvizsgáltatást.
Ha a korábbi 275 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.