Vagy gyűjtögessek még egy kicsit és probáljak meg külföldről egy W140-es, eggyel újabb S-klasse mercit behozni?
Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
A nagy Mercedesek rajongója vagyok. 2-3 millió forintért lehet venni bármelyik fent említett Mercedesből. A W124-es E-klasse újabb konstrukció, de egy kategóriával kisebb mint a kicsit öregecske konstrukció W126-os S-klasse.
Melyiket tartanák jobb vételnek?
Vagy gyűjtögessek még egy kicsit és probáljak meg külföldről egy W140-es, eggyel újabb S-klasse mercit behozni? (12-15 ezer euróért már akár 600-ast is lehet kapni, ez a költségekkel együtt sem sokkal több 4 millió forintnál, ellenben a hazai 6 milliónál kezdődő árakkal).
köszönettel,
"automata valto rulez"
u.i.: hogy viszonyul mindezekhez a 2-vel ezelőtti 7-es BMW? 730-ast láttam már 1,5 millió forintért is autókereskedőnél kirakva.
u.u.i.: szóba jöhet esetleg még az audi v8 is (bár az utóirat ellentmond egy kicsit annak, hogy merci rajongó vagyok)
Kedves "automata váltó rulez"!
Mivel érzelmi alapon történő vásárlási szándékról van szó, nehéz ebben tanácsot adni!
Általánosan jellemzőnek mondható, hogy a Merci-rajongók nem igazán érzik jól magukat a Bajor konkurensben (ez megfordítva is igaz), az Audiban sem, ezért érdemes megfontolni a márkahűséget! Természetesen mind a három autómárka igazi ínyenc más-más "mondanivalóval".
A BMW 7er és az AUDI V8 olcsóbban beszerezhető mint a MERCEDES - bár szervizköltségben éppen ellenkező a helyzet - továbbá magasabb kategóriát képviselnek mint a W124. Ha az 1,5 mFt értéknagyságban vásárolunk "felsőkategóriát", az értékvesztés elhanyagolható, de a várható szervizköltség nem!
A W126 valóban kicsit öregecske, de annál stílusosabb járgány, ez is egyféle szempont. Gyűjtögetni lehet a W140-re, de véleményem szerint ezért nem érdemes elhalasztani a vásárlást, hiszen a megfelelő időben még mindig el lehet adni a "most" megvásárolandó fenti gépkocsik valamelyikét.
Üdvölettel:
Opticar
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
Az oldalról ajánljuk
- Belsőség
Gyári hibás alkatrész ellen nem véd semmiA tapasztalat az a tudás, amire öt perccel korábban lett volna szükségünk
Mi alapján válassza ki az egyszeri autós a jó minőségű utángyártott alkatrészeket? Igazából mindegy, a szerencsén múlik az egész.
- Közélet
A kötelező biztosítás mélyvize: Személyi sérüléses balesetek
Az sem jó, ha a lemezek hajlanak egy közúti balesetben. Az viszont kifejezetten komplikált tud lenni, amikor csontok is törnek az esemény során.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Újra V10-es motorok az F1-ben? „Érdemes megvizsgálni a lehetőséget!”
A döntésnek sokan örülnének.
- Belsőség
Így teljesülnek a gyermekkori álmok
Sokan álmodoztunk róla gyermekkorunkban, hogy elindulunk egy híres autóversenyen. Van, aki elindult.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Beüt a barna kód, ha melletted kap durrdefektet egy kamion az M3-ason
A kamion sofőrje szerencsére ura volt a helyzetnek.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Hírek
Jelenlegi vásárlói 85 százalékát elvesztheti a Jaguar, de ez a terv része
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
- Hírek
Visszatér az Audi R8, de V10 nélkül
Helyette a Temerario V8-as hajtásláncát kapja.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Utcára vitték a legújabb Jaguart, élőben sem tűnik valóságosnak
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Vicces matricával gúnyolódott Elon Muskon a norvég Kia, a Tesla részvényesei behisztiztek
Ügyes paródiát dobott össze a Kia, de rendesen kihúzták a gyufát a Tesla rajongóinál.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
