2017.10.28. 13:06

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Tisztelt Becsületesnepper!

Mivel közeleg a tél mi sem kézenfekvőbb, mint, hogy az ember kabrió vásárlásán gondolkodik. Olyat szeretnék, amivel télen is kényelmesen közlekedhetek, ezért a kemény tetős változatokat nézegetem.

Nem vagyok, egy nagy versenyző típus, de azért legyen benne egy kis dinamika. 2008-2011 évjáratú autókból a Ford Focus CC, Opel Astra Twintop, Peugeot 308 CC, Renault Megane CC és a VW EOS maradt a listán. Az éves futásmennyiség miatt a dízeleket hanyagolnám.

Ön szerint a felsoroltak közül melyik a legmegbízhatóbb, melyik motorváltozattal?

Előre is köszönöm a javaslatát!

Üdvözlettel,

Gergő

Kedves Gergő!


A Focus CC jó és a benne lévő motorok is, ha dinamika kell, akkor a két literes 145 lovasat venném. Az Astra Twintop is jó lehet egy 1.8-as motorral. A Peugeot 1.6-os THP motorját meg ne vegye, az ugyanaz a vödör csavar, mint amit a Miniben szoktunk szidni.

meganecc-09

A VW Eos-ból csak FSI és TSI van, ezek olyan szitok szavak, amiket nem szívesen hallok. Van akinél tökéletesen működnek, ám arányaiban sokkal több meghibásodás, mint az Opel vagy a Ford szívó motorjainál. Én nem próbálnám ki, hogy vajon kifogok-e egy jót vagy szívok mélytorokkal. A Megane-t nem ismerem, még sosem volt, de kevésbé tartok tőle, mint a Peugeot THP-tól vagy a TSI-től.


Üdv:

- Becsületesnepper -

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.