Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.
Tisztelt Nepperűző!
Következő autóm választása előtt kérném a tanácsát.Mini Cooper S után, családi autónak való típusok keresgélését folytatom.
Az ismert mondást megcáfolandó, az alábbi 3-ra szűkült a keresés:
1. Citroen C5, 2008-tól gyártott 2. széria. Nem igényelném a dízelt (évi kb 20.000 km), mégis jobbnak tűnik a cikkek alapján mint a benzines. Továbbá a hidropneumatikus felfüggesztés, ami ebben még elérhető volt.
2. Fiat Bravo, szintén 2008-tól, itt már viszont benzines, 120 vagy 150 lovas 1.4 T-Jet motorral, mivel ismereteim szerint ez nem kokszolódós, mert nem közvetlen befecskendezéses.
3. Ford Focus 2. széria, 1.6 100 LE-s benzines motorral, mintaféle mindenes (itt szóba jöhet az 1. szériából is megkíméltebb darab).
Ha ismer ezeken kívül olyan modelleket, amik alulértékeltebbek a vélt hibáik vagy márkafélelmek miatt, szintén szívesen fogadom.
Üdvözlettel: Józsi
Kedves Józsi!
Ezt a három F szabállyal én sem értek egyet, vannak modellek, amik problémásak, mint például a C5 előző generációja. Azt nem ajánlanám, de a 2008-tól gyártott széria sokkal jobb.
Jól tudja, a Bravo szívócső befecskendezéses, és az olaszok motorja sokkal különb, mint némelyik más gyártó által készített kis turbós. A Focus nagyon megbízható autó ezzel a motorral, én ezt választanám a három közül, ez a legegyszerűbb, ezzel valószínűsíthető a legkevesebb probléma.
Üdv:
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.