Oké, hogy a Seat a sportosságról szól, de egy Tarraco méretű családi batárt furcsa sportülésből kormányozni. Mégsem ez a gond a spanyolok legnagyobb típusának legdrágább változatával.
A hétszemélyes autók furcsa helyzetben vannak. Tíz-húsz éve még több, valóban használható nagy egyterűből lehetett választani, ha komolyan gondolta valaki a harmadik üléssor használatát, ám mára a divat nagyrészt elsöpörte ezeket, mert mindenki inkább terepjárót akar. Ezekben azonban nincs annyi légköbméter, tehát nem tudnak olyan ügyesen leültetni hét személyt, jobb híján azonban sokan mégis ilyeneket választanak családi autónak – például Seat Tarracot.
Csakhogy a Seat a Cupra leválasztása után is igyekszik sportos márkaként feltüntetni magát, tehát a Tarraco csúcsváltozata nem a kényelmet, hanem éppen a sportosságot hangsúlyozza. Én úgy vagyok bekötve, hogy a családi autóval nem vadulok, hiszen minek zavarjam meg a gyerekeim a békés telefon-nyomkodásban? Inkább valami hobbiautót szerzek mellé, amiben kedvemre verethetek – de szerencsére nem vagyunk egyformák. Szóval a sportülésre még akár lehet is igény, az igazi kérdés inkább az, érdemes-e bőven tizenötmillió forint felett Seatot nézni?
2020 mindenkinek nehéz év, és egyelőre csak reméljük, hogy 2021 majd jobb időket hoz. De az ember tervez – isten végez mondásból akkor is el kell végeznünk a ránk eső részt, ezért például folyamatosan új videó tartalmakon törjük a fejünket. Mert szép dolog megmutatni, hogy szólnak a felpaprikázott Mustangok, pardon bocsánat, Shelby-k, de az ilyen egyszerű, családi autókat is megilleti a rivalda. Szóval következzék a Seat Tarraco 2.0 TDI DSG 4Drive FR egy olyan videóban, amit egyelőre csak újautó tesztnek hívunk, de ha jól alakulnak a dolgok, széria lehet belőle, mint amilyen a MűhelyPRN, vagy az Erőmérő.